Pregled bibliografske jedinice broj: 588050
Spontane igre učenika mlađe školske dobi
Spontane igre učenika mlađe školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 588050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spontane igre učenika mlađe školske dobi
(Spontaneous games of younger school-age pupils)
Autori
Gunjina, Kate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.11
Godina
2011
Stranica
35
Mentor
Prskalo, Ivan
Ključne riječi
dijete; igra; spontana igra; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
(child; play; spontaneous play; teaching physical education)
Sažetak
Dijete se kroz igru "uči životu", ostvaruje socijalni kontakt i priprema se za svijet odraslih. Škola je temeljna odgojno-obrazovna institucija u životu svakog pojedinca, njezin temeljni zadatak bi trebao biti ukomponirati igru u nastavni proces i sve beneficije koje ona donosi iskoristiti kao sredstvo za poticanje učenja. Spontane igre, uz određenu moderaciju od strane nastavnika, te igre s pravilima, postaju temeljni dio nastave tjelesne i zdravstvene kulture u ovoj dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan Prskalo
(mentor)