Pregled bibliografske jedinice broj: 587964
RAD S DJECOM S POSEBNIM POTREBAMA - UČITELJSKI IZAZOV
RAD S DJECOM S POSEBNIM POTREBAMA - UČITELJSKI IZAZOV, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Split, Split
CROSBI ID: 587964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAD S DJECOM S POSEBNIM POTREBAMA - UČITELJSKI IZAZOV
(WORKING WITH CHILDREN WITH SPEECIAL NEEDS – TEACHER'S CHALLENGE)
Autori
Filep, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet Split
Mjesto
Split
Datum
03.07
Godina
2012
Stranica
57
Mentor
Maja Ljubetić
Ključne riječi
obitelj; djeca s posebnim potrebama; mentalna retardacija; učitelj; volonter
(family; children with special needs; mental retardation; teacher; volunteer)
Sažetak
Obitelj se smatra temeljnom jedinicom društva i primarnim socijalizatorom svakog djeteta. Svaka obitelj predstavlja jedinstven sustav, pa prema obilježjima tog sustava razlikujemo funkcionalne i disfunkcionalne obitelji. Djeca s posebnim potrebama su sva ona djeca koja na neki način odstupaju od društveno „očekivanog“, u fizičkom, mentalnom i funkcionalnom pogledu. Mentalna oštećenja predstavljaju jednu kategoriju djece s posebnim potrebama. Uz obitelj, u razvoju takve djece veliku ulogu imaju učitelji i volonteri. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi poteškoće s kojima se susreću učitelji u radu s djecom s posebnim potrebama, te u pružanju pomoći disfunkcionalnim obiteljima. Provedena je studija pojedinačnog slučaja na jednoj disfunkcionalnoj obitelji. Dobivani rezultati pružaju uvid u moguće poteškoće koje se javljaju u radu s djecom s posebnim potrebama te otvaraju pitanje važnosti uloge volontera u istom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija