Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587796

Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka


Gregurec, Iva
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 145-148 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz knjige, stručni)


CROSBI ID: 587796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka
(Damir Dobrinić (urednik): Marketing and databases)

Autori
Gregurec, Iva

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 24 (2012), 1; 145-148

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz knjige, stručni

Ključne riječi
marketing; baze podataka; privatnost; CRM; mobilni marketing; internetski marketing
(marketing; databases; privacy; CRM; mobile marketing; internet marketing)

Sažetak
Krajem prosinca 2011. godine iz tiska je izašlo prvo izdanje fakultetskog udžbenika „Marketing i baze podataka“ u čijoj izradi je sudjelovalo trinaest autora, stručnjaka u svom području. Nakladnik knjige je Fakultet organizacije i informatike, a sunakladnik CRODMA (Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing). Knjige ove ili slične tematike na hrvatskom jeziku nije bilo, što je svakako predstavljalo jedan od glavnih izazova autora u ovom zahtjevnom projektu. No, ono po čemu je ova knjiga posebna je i to što obuhvaća primjere iz prakse - iza svakog poglavlja nalaze se poslovni slučajevi poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu, a vezani su uz temu koju poglavlje obrađuje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Dvorski, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gregurec, Iva
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 145-148 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz knjige, stručni)
Gregurec, I. (2012) Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (1), 145-148.
@article{article, author = {Gregurec, Iva}, year = {2012}, pages = {145-148}, keywords = {marketing, baze podataka, privatnost, CRM, mobilni marketing, internetski marketing}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {24}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Damir Dobrini\'{c} (urednik): Marketing i baze podataka}, keyword = {marketing, baze podataka, privatnost, CRM, mobilni marketing, internetski marketing} }
@article{article, author = {Gregurec, Iva}, year = {2012}, pages = {145-148}, keywords = {marketing, databases, privacy, CRM, mobile marketing, internet marketing}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {24}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Damir Dobrini\'{c} (urednik): Marketing and databases}, keyword = {marketing, databases, privacy, CRM, mobile marketing, internet marketing} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • Ebsco
  • Proquest ABI/INFORM
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font