Pregled bibliografske jedinice broj: 587796
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 145-148 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz knjige, stručni)
CROSBI ID: 587796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka
(Damir Dobrinić (urednik): Marketing and databases)
Autori
Gregurec, Iva
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 24
(2012), 1;
145-148
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz knjige, stručni
Ključne riječi
marketing; baze podataka; privatnost; CRM; mobilni marketing; internetski marketing
(marketing; databases; privacy; CRM; mobile marketing; internet marketing)
Sažetak
Krajem prosinca 2011. godine iz tiska je izašlo prvo izdanje fakultetskog udžbenika „Marketing i baze podataka“ u čijoj izradi je sudjelovalo trinaest autora, stručnjaka u svom području. Nakladnik knjige je Fakultet organizacije i informatike, a sunakladnik CRODMA (Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing). Knjige ove ili slične tematike na hrvatskom jeziku nije bilo, što je svakako predstavljalo jedan od glavnih izazova autora u ovom zahtjevnom projektu. No, ono po čemu je ova knjiga posebna je i to što obuhvaća primjere iz prakse - iza svakog poglavlja nalaze se poslovni slučajevi poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu, a vezani su uz temu koju poglavlje obrađuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Dvorski, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL
- Ebsco
- Proquest ABI/INFORM
- Scopus