Pregled bibliografske jedinice broj: 587795
Marketing baze podataka i internet
Marketing baze podataka i internet // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2011. str. 271-307
CROSBI ID: 587795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing baze podataka i internet
(Marketing database and internet)
Autori
Kirinić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing i baze podataka
Urednik/ci
Dobrinić, Damir
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
Grad
Varaždin
Godina
2011
Raspon stranica
271-307
ISBN
978-953-6071-34-0
Ključne riječi
internet, web mjesto, internet marketing, personalizacija, search engine marketing (SEM), on-line oglašavanje, e-mail marketing
(internet, website, internet marketing, personalization, search engine marketing (SEM), online advertising, e-mail marketing)
Sažetak
Marketing baze podataka je korištenje baze podataka kupaca u svrhu unapređenja produktivnosti marketinga kroz učinkovitije stjecanje, zadržavanje i razvoj kupaca. Tj. krajnji je cilj marketing baze podataka da stvori lojalnog kupca kroz njegovo prepoznavanje, povezivanje, te nagrađivanje. Sa pojavom Interneta i weba započinje i njihova eksploatacija u svrhu marketinga. U današnje doba gotovo da je nezamislivo poslovanje bez prisustva tvrtke na Internetu/webu bilo da tvrtka komunicira s klijentima/kupcima ili s drugim tvrtkama kako bi promovirala i plasirala svoje proizvode i/ili usluge. Tradicionalan marketing mijenja svoj oblik u Internet ili web marketing, digitalan ili e- marketing, mobilan ili jednostavno online marketing kojime se marketinške aktivnosti obavljaju putem suvremenih informacijsko- komunikacijskih tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Valentina Kirinić
(autor)