Pregled bibliografske jedinice broj: 587709
Doprinos pojedinih dijelova sata tjelesne i zdravstvene kulture kvaliteti i intenzifikaciji nastavnog procesa
Doprinos pojedinih dijelova sata tjelesne i zdravstvene kulture kvaliteti i intenzifikaciji nastavnog procesa // Zbornik radova 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 75-80 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 587709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos pojedinih dijelova sata tjelesne i zdravstvene kulture kvaliteti i intenzifikaciji nastavnog procesa
(Contribution of the particular physical education lesson parts to the quality and intensification of the teaching process)
Autori
Bavčević, Teo ; Bavčević, Tonči ; Bavčević, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012, 75-80
ISBN
953-95082-9-0
Skup
21. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 26.06.2012. - 30.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sat tjelesne i zdravstvene kulture; nastavni proces; kvaliteta; intenzifikacija
(physical education lesson; teaching process; quality; intensification)
Sažetak
Na uzorku od 55 studentica te 65 studenata analiziran je doprinos pojedinih dijelova sata tjelesne i zdravstvene kulture kvaliteti i intenzifikaciji nastavnog procesa. Dobiveni nalazi potvrđuju značajan stupanj povezanosti kvalitete nastavnog sata sa kvalitetom provedbe svih pojedinih dijelova sata, odnosno operativnim procedurama izbora sadržaja, prezentacije, organizacije te provedbe procesa vježbanja. Budući da realizacija nastavnog sata nužno integrira aktivnosti opisane parcijalnim parametrima pojedinih dijelova sata, moguće je zaključiti da kvaliteta nastave u značajnoj mjeri ovisi upravo o visokoj razini kvalitete svih njenih subdominiranih elemenata. Temeljem navedenog moguće je pretpostaviti postojanje identičnih mehanizama odgovornih za kvalitetu izvedbe pojedinih dijelova sata, koji se najvjerojatnije baziraju na sposobnostima organizacije nastavnog procesa, izboru nastavnih sadržaja, kvaliteti prezentacije nastavnih sadržaje te kvaliteti realizacije nastavnih sadržaja, a koji u konačnici determiniraju kvalitetu nastavnog procesa u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split