Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587684

Metodički pristup jednostavnim oblicima u osnovnoškolskoj nastavi književnosti


Vodopija, Irena; Majdenić, Valentina
Metodički pristup jednostavnim oblicima u osnovnoškolskoj nastavi književnosti // Zbornik radova s međunarodne naučne konferencije na temu Savremeni metodički izazovi
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2010. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 587684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički pristup jednostavnim oblicima u osnovnoškolskoj nastavi književnosti

Autori
Vodopija, Irena ; Majdenić, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova s međunarodne naučne konferencije na temu Savremeni metodički izazovi / - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2010, 1-8

ISBN
978-86-87095-08-3

Skup
Međunarodne naučne konferencije na temu Savremeni metodički izazovi. Subotica, 23.-24. 9. 2010

Mjesto i datum
Subotica, Srbija; Novi Sad, Srbija, 23.09.2010. - 24.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zagonetka; čitanka; metodički instrumentarij
(puzzle; reader book; methodical instruments)

Sažetak
U radu je riječ o zagonetkama kao jednostavnim književnim oblicima. Zagonetka se motri ponajprije u metodičkom kontekstu. Analizira se zastupljenost zagonetki u čitankama za osnovnu školu i uspostavljaju se kriteriji razvrstavanja. Zagonetke se razvrstavaju na umjetničke i narodne, prema sadržaju i prema autonomnosti u interpretaciji. Naime, zagonetka može biti dio širega sustava interpretacije nekoga teksta, ali m ože i sama biti samostalna jedinica interpretacije. U radu je riječ o zagonetkama kao autonomnim oblicima, o njihovom mjestu, ulozi i važnosti u književnom odgoju i obrazovanju učenika osnovnoškolske dobi. Suvremeni metodički pristupi promiču interpretaciju zagonetke kao samostalnog oblika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Vodopija (autor)

Avatar Url Valentina Majdenić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vodopija, Irena; Majdenić, Valentina
Metodički pristup jednostavnim oblicima u osnovnoškolskoj nastavi književnosti // Zbornik radova s međunarodne naučne konferencije na temu Savremeni metodički izazovi
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2010. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vodopija, I. & Majdenić, V. (2010) Metodički pristup jednostavnim oblicima u osnovnoškolskoj nastavi književnosti. U: Zbornik radova s međunarodne naučne konferencije na temu Savremeni metodički izazovi.
@article{article, author = {Vodopija, Irena and Majdeni\'{c}, Valentina}, year = {2010}, pages = {1-8}, keywords = {zagonetka, \v{c}itanka, metodi\v{c}ki instrumentarij}, isbn = {978-86-87095-08-3}, title = {Metodi\v{c}ki pristup jednostavnim oblicima u osnovno\v{s}kolskoj nastavi knji\v{z}evnosti}, keyword = {zagonetka, \v{c}itanka, metodi\v{c}ki instrumentarij}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija; Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {Vodopija, Irena and Majdeni\'{c}, Valentina}, year = {2010}, pages = {1-8}, keywords = {puzzle, reader book, methodical instruments}, isbn = {978-86-87095-08-3}, title = {/}, keyword = {puzzle, reader book, methodical instruments}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija; Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font