Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587591

Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina


Kristić, Jelena
Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina // Ekonomski vjesnik, 25 (2012), 1; 96-103 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 587591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina
(Students' attitudes towards the influence of promotional mix on wine purchasing decisions)

Autori
Kristić, Jelena

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 25 (2012), 1; 96-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
vino ; promocija ; dizajn ; studentska populacija
(wine ; promotion ; design ; student population)

Sažetak
U cilju utvrđivanja važnosti promocije pri kupnji vina, na području Osječko-baranjske županije provedeno je istraživanje na uzorku od 476 ispitanika, pripadnika studentske populacije, koja je i potencijalna ciljna skupina potrošača vina. Istražena su mišljenja i stavovi studenata o najboljem načinu promocije vina usmjerenoj prema njima, kao specifičnom tržišnom segmentu. Rezultati su pokazali da većina studenata, neovisno o pojedinim varijablama, drži da su promocija i dizajn bitni elementi pri odlučivanju o kupnji vina. Prijedlozi studenata o najboljem načinu promocije upućuju na zaključak da bi domaći vinari trebali itekako promijeniti način komunikacije, barem prema ovoj ciljnoj skupini potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Jelena Kristić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kristić, Jelena
Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina // Ekonomski vjesnik, 25 (2012), 1; 96-103 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kristić, J. (2012) Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina. Ekonomski vjesnik, 25 (1), 96-103.
@article{article, author = {Kristi\'{c}, Jelena}, year = {2012}, pages = {96-103}, keywords = {vino, promocija, dizajn, studentska populacija}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina}, keyword = {vino, promocija, dizajn, studentska populacija} }
@article{article, author = {Kristi\'{c}, Jelena}, year = {2012}, pages = {96-103}, keywords = {wine, promotion, design, student population}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Students' attitudes towards the influence of promotional mix on wine purchasing decisions}, keyword = {wine, promotion, design, student population} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • CAB Abstracts
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EconLit
  • DOAJ
  • EBSCOhost
  • HRČAK
  • Index Copernicus
  • ROAD





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font