Pregled bibliografske jedinice broj: 587591
Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina
Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina // Ekonomski vjesnik, 25 (2012), 1; 96-103 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 587591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina
(Students' attitudes towards the influence of promotional mix on wine purchasing decisions)
Autori
Kristić, Jelena
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 25
(2012), 1;
96-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
vino ; promocija ; dizajn ; studentska populacija
(wine ; promotion ; design ; student population)
Sažetak
U cilju utvrđivanja važnosti promocije pri kupnji vina, na području Osječko-baranjske županije provedeno je istraživanje na uzorku od 476 ispitanika, pripadnika studentske populacije, koja je i potencijalna ciljna skupina potrošača vina. Istražena su mišljenja i stavovi studenata o najboljem načinu promocije vina usmjerenoj prema njima, kao specifičnom tržišnom segmentu. Rezultati su pokazali da većina studenata, neovisno o pojedinim varijablama, drži da su promocija i dizajn bitni elementi pri odlučivanju o kupnji vina. Prijedlozi studenata o najboljem načinu promocije upućuju na zaključak da bi domaći vinari trebali itekako promijeniti način komunikacije, barem prema ovoj ciljnoj skupini potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- CAB Abstracts
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EconLit
- DOAJ
- EBSCOhost
- HRČAK
- Index Copernicus
- ROAD