Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587557

UTJECAJ ODRŽIVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENADŽMENT NA UGLED ORGANIZACIJE


Mihaljević, Branko; Toth, Ivan; Boić, Vitomir
UTJECAJ ODRŽIVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENADŽMENT NA UGLED ORGANIZACIJE // Menadžment 2012 / Bogavac Milija (ur.).
Mladenovac: Fakultet za poslovno industrijski menadžment, 2012. str. 421-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 587557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ ODRŽIVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENADŽMENT NA UGLED ORGANIZACIJE
(EFFECT OF SUSTAINABLE BUSINESS AND CRISIS MANAGEMENT ON ORGANIZATION'S REPUTATION)

Autori
Mihaljević, Branko ; Toth, Ivan ; Boić, Vitomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Menadžment 2012 / Bogavac Milija - Mladenovac : Fakultet za poslovno industrijski menadžment, 2012, 421-426

ISBN
978-86-84909-73-4

Skup
Međunarodna naučna konferencija Menadžment 2012.

Mjesto i datum
Mladenovac, Srbija, 20.04.2012. - 21.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
održivo poslovanje; krizni menadžment; ugled organizacije
(sustainable business; crisis management; organization's reputation)

Sažetak
Kada raspravljamo o održivom poslovanju jedno od glavnih pitanja vezano za ovu problematiku jest pridonosi li ono poslovanju u užem smislu – profitu – i utječe li na ugled tvrtke. Istraživanje relevantne i dostupne literature pokazuje, da sve veći broj autora smatra i navodi brojne primjere u prilog zaključku da postoji veza, izravna ili neizravna, između profitabilnosti tvrtke i njezine težnje za postizanjem društvenih ciljeva. Teško j izravno dokazati brojkama da održivo poslovanje čini kompanije profitabilnijim jer postoji previše varijabli, i teško je odrediti što je bilo prije – je li kompanija prvo postala profitabilna pa tek tada mogla sebi dopustiti biti odgovornom, ili je bilo obrnuto?Prinos ugledu čini se neospornim, a to također doprinosi profitabilnosti. Da bi održivo poslovanje doprinosilo profitu, ono mora biti dio ukupne politike kompanije te tada društvena odgovornost korporacije može biti pretvorena u konkurentsku prednost. Način na koji se korporacija ponaša unutar društvenih okvira mora biti test odgovornosti i osnova na kojoj se oblikuju odluke uprave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija, Sigurnosne i obrambene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Toth (autor)

Avatar Url Branko Mihaljević (autor)

Avatar Url Vitomir Boić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Branko; Toth, Ivan; Boić, Vitomir
UTJECAJ ODRŽIVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENADŽMENT NA UGLED ORGANIZACIJE // Menadžment 2012 / Bogavac Milija (ur.).
Mladenovac: Fakultet za poslovno industrijski menadžment, 2012. str. 421-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mihaljević, B., Toth, I. & Boić, V. (2012) UTJECAJ ODRŽIVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENADŽMENT NA UGLED ORGANIZACIJE. U: Bogavac Milija (ur.)Menadžment 2012.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Branko and Toth, Ivan and Boi\'{c}, Vitomir}, year = {2012}, pages = {421-426}, keywords = {odr\v{z}ivo poslovanje, krizni menad\v{z}ment, ugled organizacije}, isbn = {978-86-84909-73-4}, title = {UTJECAJ ODR\v{Z}IVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENAD\v{Z}MENT NA UGLED ORGANIZACIJE}, keyword = {odr\v{z}ivo poslovanje, krizni menad\v{z}ment, ugled organizacije}, publisher = {Fakultet za poslovno industrijski menad\v{z}ment}, publisherplace = {Mladenovac, Srbija} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Branko and Toth, Ivan and Boi\'{c}, Vitomir}, year = {2012}, pages = {421-426}, keywords = {sustainable business, crisis management, organization's reputation}, isbn = {978-86-84909-73-4}, title = {EFFECT OF SUSTAINABLE BUSINESS AND CRISIS MANAGEMENT ON ORGANIZATION'S REPUTATION}, keyword = {sustainable business, crisis management, organization's reputation}, publisher = {Fakultet za poslovno industrijski menad\v{z}ment}, publisherplace = {Mladenovac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font