Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587509

Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje


Hromadžić, Hajrudin
Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje // Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 50 (2012), 192 (1); 45-60 doi:10.5673/sip.50.1.3 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 587509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje
(Consumer Capitalism: Era of the Manufacturing of Consumer Desire)

Autori
Hromadžić, Hajrudin

Izvornik
Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja (1846-5226) 50 (2012), 192 (1); 45-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
konzumeristički kapitalizam ; potrošačka želja ; marketing ; oglašavanje
(consumer capitalism ; consumer desire ; marketing ; advertising)

Sažetak
U tekstu se problematizira karakter epohe konzumerističkoga kapitalizma iz perspektive produkcije imaginarija potrošačke želje. Spomenuti se problem nastoji sagledati ne samo kao puki sociološko-kulturološki fenomen, već i ideološki, te se kao takav smješta u povijesni kontekst, u vremenski period koji započinje s 20-im godinama 20. stoljeća, prvo u SAD-u, a potom i u ostatku tzv. zapadnih kultura. Aspekti koji se ispostavljaju kao ključni u pokušaju interpretacije ishodišnoga fenomena jesu polje psihoanalize, pitanje odnosa neokapitalizma/neoliberalizma, ideologije socijalizma i potrošačke kulture, kao i značaj marketinško-oglašivačke mašinerije u kreiranju konzumerističkih fantazmi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić, Hajrudin
Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje // Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 50 (2012), 192 (1); 45-60 doi:10.5673/sip.50.1.3 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Hromadžić, H. (2012) Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje. Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 50 (192 (1)), 45-60 doi:10.5673/sip.50.1.3.
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2012}, pages = {45-60}, DOI = {10.5673/sip.50.1.3}, keywords = {konzumeristi\v{c}ki kapitalizam, potro\v{s}a\v{c}ka \v{z}elja, marketing, ogla\v{s}avanje}, journal = {Sociologija i prostor : \v{c}asopis za istra\v{z}ivanje prostornoga i sociokulturnog razvoja}, doi = {10.5673/sip.50.1.3}, volume = {50}, number = {192 (1)}, issn = {1846-5226}, title = {Konzumeristi\v{c}ki kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potro\v{s}a\v{c}ke \v{z}elje}, keyword = {konzumeristi\v{c}ki kapitalizam, potro\v{s}a\v{c}ka \v{z}elja, marketing, ogla\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2012}, pages = {45-60}, DOI = {10.5673/sip.50.1.3}, keywords = {consumer capitalism, consumer desire, marketing, advertising}, journal = {Sociologija i prostor : \v{c}asopis za istra\v{z}ivanje prostornoga i sociokulturnog razvoja}, doi = {10.5673/sip.50.1.3}, volume = {50}, number = {192 (1)}, issn = {1846-5226}, title = {Consumer Capitalism: Era of the Manufacturing of Consumer Desire}, keyword = {consumer capitalism, consumer desire, marketing, advertising} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font