Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587352

Važnost, razvijenost i učinci maloprodaje u hrvatskim županijama


Segetlija, Zdenko
Važnost, razvijenost i učinci maloprodaje u hrvatskim županijama // Suvremena trgovina, 37 (2012), 3; 28-32 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 587352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost, razvijenost i učinci maloprodaje u hrvatskim županijama
(Importance, Development and Effects of Retail Trade in Croatian Counties)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 37 (2012), 3; 28-32

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
hrvatske županije; važnost maloprodaje; razvijenost maloprodaje; učinci maloprodaje; prodajna površina; bruto domaći proizvod
(Croatian counties; importance of retail trade; development of retail trade; effecrts of retail trade; floor area of selling space; gross domestic product)

Sažetak
U ovome se radu najaprije daje kratki pregled izabranih pokazatelja za analizu važnosti, razvijenosti i učinaka maloprodaje u hrvatskim županijama. Potom se, temeljem dostupnih podataka i novih spoznaja, ali i poruka iz prošlosti, vrši kratka analiza sadašnjega stanja i ukazuje na potrebni drukčiji pristup pri analizi važnosti, razvijenosti i učinaka maloprodaje u razvoju hrvatskih županija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Važnost, razvijenost i učinci maloprodaje u hrvatskim županijama // Suvremena trgovina, 37 (2012), 3; 28-32 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Segetlija, Z. (2012) Važnost, razvijenost i učinci maloprodaje u hrvatskim županijama. Suvremena trgovina, 37 (3), 28-32.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2012}, pages = {28-32}, keywords = {hrvatske \v{z}upanije, va\v{z}nost maloprodaje, razvijenost maloprodaje, u\v{c}inci maloprodaje, prodajna povr\v{s}ina, bruto doma\'{c}i proizvod}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {Va\v{z}nost, razvijenost i u\v{c}inci maloprodaje u hrvatskim \v{z}upanijama}, keyword = {hrvatske \v{z}upanije, va\v{z}nost maloprodaje, razvijenost maloprodaje, u\v{c}inci maloprodaje, prodajna povr\v{s}ina, bruto doma\'{c}i proizvod} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2012}, pages = {28-32}, keywords = {Croatian counties, importance of retail trade, development of retail trade, effecrts of retail trade, floor area of selling space, gross domestic product}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {Importance, Development and Effects of Retail Trade in Croatian Counties}, keyword = {Croatian counties, importance of retail trade, development of retail trade, effecrts of retail trade, floor area of selling space, gross domestic product} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font