Pregled bibliografske jedinice broj: 587159
Konkurentnost prometnog poduzeća na tržištu prometnih usluga u Republici Hrvatskoj
Konkurentnost prometnog poduzeća na tržištu prometnih usluga u Republici Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 587159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konkurentnost prometnog poduzeća na tržištu prometnih usluga u Republici Hrvatskoj
(The competitiveness of the transport companies in the market of transport services in the Republic of Croatia)
Autori
Prčić, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
10.07
Godina
2012
Stranica
41
Mentor
Bukljaš Skočibušić, Mihaela
Ključne riječi
promet; usluge; pokazatelji; tržište; konkurentnost
(transport; services; indicators; market competitiveness)
Sažetak
S obzirom da je konkurentnost prometnog poduzeca, te njegovih proizvoda i usluga jedan od najvažnijih cimbenika za dugorocni uspjeh i opstanak samog poduzeca, zadaca završnog rada je ocijeniti konkurentnost hrvatskog prometnog sustava i njegovih sastavnih dijelova gledano s makroekonomskog i mikroekonomskog stajališta. S obzirom da je Hrvatska i službeno postala clanica Europske Unije, važno je prije službenog ulaska na tako veliko tržište sagledati prednosti i slabosti vlastitog prometnog sustava, kako bi on bio što konkurentniji. Materija završnog rada je obraena kroz sljedecih pet poglavlja: - tržište prometnih usluga u republici Hrvatskoj - uloga prometnog poduzeca na prometnom tržištu - proizvodnja prometnih usluga na prometnom tržištu - mjerenje uspješnosti i stabilnosti poslovanja proizvoaca prometnih usluga u svrhu tržišnog natjecanja - primjer konkurentnosti prometnog poduzeca na tržištu prometnih usluga temeljenog na poduzecu ''Porsche inter auto d.o.o.'' U prvom dijelu završnog rada zadaca je prikazati kako funkcionira tržište, te na odnose izmeu konkurenata koji se nalaze na tržištu, koji mogu ici u smjeru suradnje i konkurencije. Nakon toga je analizirano kako poduzece na temelju cimbenika konkurentnosti ocjenjuje druga srodna poduzeca, te time nastoji ostvariti što bolji položaj na tržištu, te koji su to cimbenici nužni za uspješnu proizvodnju prometnih usluga na prometnom tržištu. U zadnjem dijelu završnog rada je prikazano kako to jedno poduzece ocjenjuje uspješnost vlastitog poslovanja na temelju pokazatelja uspješnosti i stabilnosti poslovanja, te je napravljena analiza poslovanja poduzeca ''Porsche inter auto d.o.o.''.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport