Pregled bibliografske jedinice broj: 587063
Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse
Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse // Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Profil, 2012. str. 501-507 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 587063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse
(New learning / teaching practices)
Autori
Slovenec, Blaženka ; Radović, Nikol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH
/ Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo ; Profil, 2012, 501-507
ISBN
978--953-6862-24-5
Skup
5. Kongres nastavnika matematike RH
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konceptualno poučavanje; konceptualno učenje; fizika; matematika
(conceptual teaching; conceptual learning; physics; mathematics;)
Sažetak
Pretpostavka je da će učenici aktivnim učenjem sami pronalaze rješenja, osmišljavati provjeru, te razviti sposobnost da uz pomoć matematike realiziraju sve zadatke učenje. Ovako zamišljen proces učenja/ poučavanja u radu je prikazan nna konceptu gibanja, te konceptu električne sile i električnog polja učenika opće/ jezične gimnazije i prirodoslovno matematičkih gimnazija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
007-0072284-2287 - Geopotencijal i geodinamika Jadrana (Geo++Adria) (Bašić, Tomislav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb
Profili:
Nikol Radović
(autor)