Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587063

Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse


Slovenec, Blaženka; Radović, Nikol
Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse // Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Profil, 2012. str. 501-507 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 587063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse
(New learning / teaching practices)

Autori
Slovenec, Blaženka ; Radović, Nikol

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo ; Profil, 2012, 501-507

ISBN
978--953-6862-24-5

Skup
5. Kongres nastavnika matematike RH

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
konceptualno poučavanje; konceptualno učenje; fizika; matematika
(conceptual teaching; conceptual learning; physics; mathematics;)

Sažetak
Pretpostavka je da će učenici aktivnim učenjem sami pronalaze rješenja, osmišljavati provjeru, te razviti sposobnost da uz pomoć matematike realiziraju sve zadatke učenje. Ovako zamišljen proces učenja/ poučavanja u radu je prikazan nna konceptu gibanja, te konceptu električne sile i električnog polja učenika opće/ jezične gimnazije i prirodoslovno matematičkih gimnazija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
007-0072284-2287 - Geopotencijal i geodinamika Jadrana (Geo++Adria) (Bašić, Tomislav, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikol Radović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slovenec, Blaženka; Radović, Nikol
Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse // Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Profil, 2012. str. 501-507 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Slovenec, B. & Radović, N. (2012) Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse. U: Mladinić, P. & Svedrec, R. (ur.)Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH.
@article{article, author = {Slovenec, Bla\v{z}enka and Radovi\'{c}, Nikol}, year = {2012}, pages = {501-507}, keywords = {konceptualno pou\v{c}avanje, konceptualno u\v{c}enje, fizika, matematika}, isbn = {978--953-6862-24-5}, title = {Novo u\v{c}enje/ pou\v{c}avanje-primjeri iz prakse}, keyword = {konceptualno pou\v{c}avanje, konceptualno u\v{c}enje, fizika, matematika}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo ; Profil}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slovenec, Bla\v{z}enka and Radovi\'{c}, Nikol}, year = {2012}, pages = {501-507}, keywords = {conceptual teaching, conceptual learning, physics, mathematics, }, isbn = {978--953-6862-24-5}, title = {New learning / teaching practices}, keyword = {conceptual teaching, conceptual learning, physics, mathematics, }, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo ; Profil}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font