Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 586913

Kako prepoznati nadarenog učenika?


Ban, Ana; Vrcelj, Sofija
Kako prepoznati nadarenog učenika? // METODOLOŠKI PROBLEMI ISTRAŽIVANJA DAROVITOSTI : ZBORNIK 18
Vršac, Srbija, 2013. str. 62-77 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 586913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako prepoznati nadarenog učenika?
(HOW TO IDENTIFY GIFTED STUDENT?)

Autori
Ban, Ana ; Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
METODOLOŠKI PROBLEMI ISTRAŽIVANJA DAROVITOSTI : ZBORNIK 18 / - , 2013, 62-77

ISBN
978-86-7372-171-2

Skup
METODOLOŠKI PROBLEMI ISTRAŽIVANJA DAROVITOSTI

Mjesto i datum
Vršac, Srbija, 2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nadareni učenici ; školski programi ; potencijali ; škola ; sposobnosti ; uspjeh
(gifted students ; school programs ; resources ; schools ; skills ; success)

Sažetak
U radu se raspravlja o (potencijalno) nadarenim učenicima i o problemima njihova prepoznavanja. Autorice ističu da se često nadareni poistovjećuju s odličnim učenicima što znači da su ocjene kriterij identifikacije. U vezi s time, potrebno je redefinirati „nadarenost“ kao i uspjeh i neuspjeh u školskim susavima. Isto tako, školska praksa pokazuje da nadarenost najčešće biva problemom onih koji su nadareni, ali i sredine u kojoj žive jer rad u školama je orijentiran prema općeprihvaćenom kriteriju „normalnosti“ kao kriteriju prosudbe učenikovih potencijala ( što nije samo fenomen hrvatskih škola). Prema zakonskom određenju, nadareni učenici imaju mogućnost ubrzanog školovanja/studiranja, međutim u praksi takvi slučajevi gotovo ne postoje. Programi koji se nude u većini škola znatno rjeđe se poklapaju sa sposobnostima i osobinama nadarene djece, te se njihovim potrebama nastoji udovoljit izvan okvira škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-009-0000000-1292 - Obrazovanje žena u svijetu promjena (Vrcelj, Sofija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Avatar Url Ana Ban (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.uskolavrsac.edu.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Ban, Ana; Vrcelj, Sofija
Kako prepoznati nadarenog učenika? // METODOLOŠKI PROBLEMI ISTRAŽIVANJA DAROVITOSTI : ZBORNIK 18
Vršac, Srbija, 2013. str. 62-77 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ban, A. & Vrcelj, S. (2013) Kako prepoznati nadarenog učenika?. U: METODOLOŠKI PROBLEMI ISTRAŽIVANJA DAROVITOSTI : ZBORNIK 18.
@article{article, author = {Ban, Ana and Vrcelj, Sofija}, year = {2013}, pages = {62-77}, keywords = {nadareni u\v{c}enici, \v{s}kolski programi, potencijali, \v{s}kola, sposobnosti, uspjeh}, isbn = {978-86-7372-171-2}, title = {Kako prepoznati nadarenog u\v{c}enika?}, keyword = {nadareni u\v{c}enici, \v{s}kolski programi, potencijali, \v{s}kola, sposobnosti, uspjeh}, publisherplace = {Vr\v{s}ac, Srbija} }
@article{article, author = {Ban, Ana and Vrcelj, Sofija}, year = {2013}, pages = {62-77}, keywords = {gifted students, school programs, resources, schools, skills, success}, isbn = {978-86-7372-171-2}, title = {HOW TO IDENTIFY GIFTED STUDENT?}, keyword = {gifted students, school programs, resources, schools, skills, success}, publisherplace = {Vr\v{s}ac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font