Pregled bibliografske jedinice broj: 586843
Strategije učenja kao važan faktor u učenju stranog jezika
Strategije učenja kao važan faktor u učenju stranog jezika // HDPL- Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Diana Stolac, Nada Ivetić, Boris Prichard (ur.).
Zagreb : RIjeka, 2003. str. 1-8 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 586843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja kao važan faktor u učenju stranog jezika
(Learning Strategies as an Important Factor in Language Acquisition)
Autori
Ančić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
HDPL- Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
/ Diana Stolac, Nada Ivetić, Boris Prichard - Zagreb : RIjeka, 2003, 1-8
ISBN
953-6839-21-0
Skup
Savjetovanje Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
strategije; učenje; strani jezik; dobna skupina; uspjeh
(strategies; learning; foreign language; age groups; success)
Sažetak
Strategije učenja stranog jezika su posebne aktivnosti, ponašanja, koraci ili tehnike koje učenici, često svjesno, koriste kako bi poboljšali kvalitetu usvajanja stranog jezika. Ovaj rad pokušava utvrditi kako su različite strategije učenja povezane s uspjehom u učenju stranog jezika i kako se njihova upotreba razlikuje kod različitih dobnih skupina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija