Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 586828

Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia


Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante
Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 2 (2008), 227-235 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 586828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia

Autori
Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante

Izvornik
Journal of International Scientific Publications : Economy & Business (1314-7242) 2 (2008); 227-235

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Marketing strategy; Oil and Gas Company; Croatia

Sažetak
U radu se uspoređuju karakteristike hrvatskog i europskog naftnog tržišta te glavni trendovi i marketinške strategije koje primjenjuju najveća naftna poduzeća. Primarna metoda istraživanja temeljena je na dubinskim intervjuima s ekspertima u industriji nafte. Zaključak rada ukazuje kako postojeći trendovi unutar industrije nafte i plina mogu imati negativne posljedice na relativni tržišni udio manjih industrija nafte i plina, poput INA-e. Znanstveni doprinos rada je u analizi strategija geografskog širenja, diferencijacije, niskih troškova i strateških saveza. Poseban naglasak stavlja se na strateške saveze između malih poduzeća i velikih integriranih korporacija.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ante Vuletić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Avatar Url Ružica Brečić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante
Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 2 (2008), 227-235 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Renko, N., Butigan, R. & Vuletić, A. (2008) Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia. Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 2, 227-235.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Butigan, Ru\v{z}ica and Vuleti\'{c}, Ante}, year = {2008}, pages = {227-235}, keywords = {Marketing strategy, Oil and Gas Company, Croatia}, journal = {Journal of International Scientific Publications : Economy and Business}, volume = {2}, issn = {1314-7242}, title = {Marketing Strategies in Oil and Gas Retailing – the Case of Croatia}, keyword = {Marketing strategy, Oil and Gas Company, Croatia} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Butigan, Ru\v{z}ica and Vuleti\'{c}, Ante}, year = {2008}, pages = {227-235}, keywords = {Marketing strategy, Oil and Gas Company, Croatia}, journal = {Journal of International Scientific Publications : Economy and Business}, volume = {2}, issn = {1314-7242}, title = {Marketing Strategies in Oil and Gas Retailing – the Case of Croatia}, keyword = {Marketing strategy, Oil and Gas Company, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font