Pregled bibliografske jedinice broj: 586828
Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia
Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 2 (2008), 227-235 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 586828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia
Autori
Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante
Izvornik
Journal of International Scientific Publications : Economy & Business (1314-7242) 2
(2008);
227-235
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Marketing strategy; Oil and Gas Company; Croatia
Sažetak
U radu se uspoređuju karakteristike hrvatskog i europskog naftnog tržišta te glavni trendovi i marketinške strategije koje primjenjuju najveća naftna poduzeća. Primarna metoda istraživanja temeljena je na dubinskim intervjuima s ekspertima u industriji nafte. Zaključak rada ukazuje kako postojeći trendovi unutar industrije nafte i plina mogu imati negativne posljedice na relativni tržišni udio manjih industrija nafte i plina, poput INA-e. Znanstveni doprinos rada je u analizi strategija geografskog širenja, diferencijacije, niskih troškova i strateških saveza. Poseban naglasak stavlja se na strateške saveze između malih poduzeća i velikih integriranih korporacija.
Izvorni jezik
Engleski