Pregled bibliografske jedinice broj: 586741
Unaprjeđenje svijesti učenika mlađe školske dobi o zaštiti okoliša
Unaprjeđenje svijesti učenika mlađe školske dobi o zaštiti okoliša, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek
CROSBI ID: 586741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unaprjeđenje svijesti učenika mlađe školske dobi o zaštiti okoliša
(Raising conscience of environmental protection for younger school age students)
Autori
Milas, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Osijek
Datum
06.07
Godina
2012
Stranica
71
Mentor
Bogut, Irella
Neposredni voditelj
Užarević, Zvonimir
Ključne riječi
ekologija; okoliš; otpad; održivi razvoj; akcijsko istraživanje
(ecology; environment; waste; sustainable development; action research)
Sažetak
Zaštita i očuvanje prirode je od neprocjenjivog značenja za kvalitetu života, a ono je i ostavština našim nasljednicima. Trebali bi se zapitati što možemo učiniti kako bi priroda u sljedećim godinama bila čistija, zdrava, ljepša. Današnja tehnologija je uvelike promijenila način života širom svijeta, i ljudi su gotovo zaboravili na prirodu koja ih okružuje i održava živima. Ciljevi ovoga istraživanja bili su saznati razumiju li učenici pojmove otpad, recikliranje, okoliš, onečišćenje ; jesu li učenici svjesni čovjekove ovisnosti o prirodi i okolišu ; znaju li učenici samostalno razvrstati otpad i razumiju li važnost razvrstavanja i iskorištavanja otpada. U istraživanju poseban naglasak sam stavila na odgovorno ponašanje prema prirodi i okolišu, samostalnom aktivnošću na konkretnim zadatcima učenici su sami trebali osvijestiti odgovorno ponašanje prema prirodi i okolišu. U radionici Moja razmišljanja o okolišu učenici su pokazali koliko su zapravo upućeni u probleme zagađenja okoliša, pomalo su me i iznenadili svojim odgovorima, i u Eko-upitniku pokazali su veliku ekološku svijest. Ostale radionice također su dale izvrsne rezultate. Svrha mog diplomskog rada bila je poticati kod učenika ekološki odgovorno ponašanje i upoznati učenike s mogućnostima iskorištavanja otpada. To sam nastojala ostvariti kroz razne radionice u kojima su sudjelovali svi učenici, bez obzira na sposobnosti. U radu je sudjelovalo 19 učenika 4. razreda OŠ „Vladimir Nazor“ iz Slavonskog Broda. Prisiljeni smo unaprjeđivati svijest o ekologiji zbog budućih naraštaja, djeca moraju naučiti o korištenju eko-proizvoda u budućnosti, tako da poprave štetu koju su prouzročili njihovi preci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek