Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 586437

Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije


Matić, Daniela; Stojan, Nataša
Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije // Lingvistika javne komunikacije: sociokulturni, pragmatički i stilistički aspekti / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 69-84 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 586437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije
(Job advertisements as a form of public communication)

Autori
Matić, Daniela ; Stojan, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Lingvistika javne komunikacije: sociokulturni, pragmatički i stilistički aspekti / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 69-84

ISBN
978-953-314-002-5

Skup
22. međunarodnom godišnjem skupu Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL)"Lingvistika javne komunikacije"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.05.2008. - 24.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
oglasi za posao ; diskurs ; kritička diskurzivna analiza ; žanr ; reklame
(job advertisements ; discourse ; critical discourse analysis ; genre ; advertising)

Sažetak
U radu će se na primjerima oglasa za posao objavljenima u dnevnom tisku tijekom ožujka/travnja 1997., 1998., 2002., 2007. i 2008. (Slobodna Dalmacija, Večernji list i Jutarnji list) prikazom njihove tekstualne strukture i komunikacijskih značajki pratiti i analizirati kako i koliko se diskursni žanr oglašavanja slobodnih radnih mjesta mijenjao tijekom odabranoga razdoblja. Oglašavanje kao oblik javne komunikacije u kojemu se poslodavci obraćaju potencijalnim kandidatima putem tiska doživljava promjene u formalnome i sadržajnome pogledu u prvom redu dolaskom stranih tvrtki na hrvatsko tržište rada te gospodarskim i društvenim transformacijama izazvanima tranzicijskim procesima. Na temelju prikupljenoga korpusa pokušat će se utvrditi kojim su jezičnim (a i nejezičnim) sredstvima poslodavci željeli privući pozornost kandidata i predstaviti snagu svoje tvrtke u navedenome razdoblju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split

Profili:

Avatar Url Daniela Matić (autor)

Avatar Url Nataša Stojan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada repozitorij.ffos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Matić, Daniela; Stojan, Nataša
Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije // Lingvistika javne komunikacije: sociokulturni, pragmatički i stilistički aspekti / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 69-84 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matić, D. & Stojan, N. (2009) Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije. U: Brdar, M., Omazić, M., Belaj, B. & Kuna, B. (ur.)Lingvistika javne komunikacije: sociokulturni, pragmatički i stilistički aspekti.
@article{article, author = {Mati\'{c}, Daniela and Stojan, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {69-84}, keywords = {oglasi za posao, diskurs, kriti\v{c}ka diskurzivna analiza, \v{z}anr, reklame}, isbn = {978-953-314-002-5}, title = {Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije}, keyword = {oglasi za posao, diskurs, kriti\v{c}ka diskurzivna analiza, \v{z}anr, reklame}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mati\'{c}, Daniela and Stojan, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {69-84}, keywords = {job advertisements, discourse, critical discourse analysis, genre, advertising}, isbn = {978-953-314-002-5}, title = {Job advertisements as a form of public communication}, keyword = {job advertisements, discourse, critical discourse analysis, genre, advertising}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font