Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 586352

Formiranje ponuda na tržištu sponzoriranog oglašavanja


Aničić, Boris
Formiranje ponuda na tržištu sponzoriranog oglašavanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 586352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formiranje ponuda na tržištu sponzoriranog oglašavanja
(Generation of bids in sponsored search market)

Autori
Aničić, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2012

Stranica
66

Mentor
Podobnik, Vedran

Neposredni voditelj
Petrić, Ana

Ključne riječi
oglašivačke aukcije; inteligentni programski agenti; CrocodileAgent; TAC/AA; strojno učenje; alat Weka
(advertising auctions; intelligent software agents; CrocodileAgent; TAC/AA; machine learning; Weka toolkit)

Sažetak
Cilj ovog rada je proučiti mehanizme oglašivačkih aukcija, koji iz perspektive oglašivača koriste različita pravila za formiranje ponuda, te osmisliti i implementirati nove strategija za formiranje ponuda. Ovoj rad prati razvoj agenta CrocodileAgent, u ulozi oglašivača, čija funkcionalnost je zasnovana na procjeni stanja okružja oglašivačke aukcije, točnije procjeni prosječnog broja korisnika i ponašanja drugih agenata oglašivača. Analiza rezultata procjene ponašanja drugih agenata oglašivača, tj. procijene njihovih ponuđenih cijena CPC (engl. cost per click) pokazala se točnom u 72% slučajeva. Mehanizam za procjenu prosječnog broja korisnika u 73% slučajeva ostvaruje zadovoljavajuću preciznost predviđanja. Mehanizmi za procjenu prosječnog broja korisnika i ponašanja drugih agenata oglašivača mogu se poboljšati dodavanjem entiteta za korekciju njihovih procjena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
036-0362027-1639 - Isporuka sadržaja i pokretljivost korisnika i usluga u mrežama nove generacije (Matijašević, Maja, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Petrić (mentor)

Avatar Url Vedran Podobnik (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Aničić, Boris
Formiranje ponuda na tržištu sponzoriranog oglašavanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Aničić, B. (2012) 'Formiranje ponuda na tržištu sponzoriranog oglašavanja', diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ani\v{c}i\'{c}, Boris}, year = {2012}, pages = {66}, keywords = {ogla\v{s}iva\v{c}ke aukcije, inteligentni programski agenti, CrocodileAgent, TAC/AA, strojno u\v{c}enje, alat Weka}, title = {Formiranje ponuda na tr\v{z}i\v{s}tu sponzoriranog ogla\v{s}avanja}, keyword = {ogla\v{s}iva\v{c}ke aukcije, inteligentni programski agenti, CrocodileAgent, TAC/AA, strojno u\v{c}enje, alat Weka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ani\v{c}i\'{c}, Boris}, year = {2012}, pages = {66}, keywords = {advertising auctions, intelligent software agents, CrocodileAgent, TAC/AA, machine learning, Weka toolkit}, title = {Generation of bids in sponsored search market}, keyword = {advertising auctions, intelligent software agents, CrocodileAgent, TAC/AA, machine learning, Weka toolkit}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font