Pregled bibliografske jedinice broj: 58616
Marketing u turizmu
Marketing u turizmu. Varaždin: VADEA, 2000 (monografija)
CROSBI ID: 58616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u turizmu
(Tourism marketing)
Autori
Weber, Sanda ; Boranić, Snježana
Ostali urednici
Cingula, Marijan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna
Izdavač
VADEA
Grad
Varaždin
Godina
2000
Stranica
113
ISBN
953-6125-02-1
Ključne riječi
marketing; turizam; turistički proizvod
(marketing; tourism; tourist product)
Sažetak
Knjiga Marketing u turizmu namijenjena je čitateljima koji se žele upoznati s osnovnim koncepcijama marketinga u turizmu kao cjelovite i sustavne poslovne orjentacije. Sadržaj knjige podijeljen je u šest poglavlja, a počinje s poglavljem Upravljanje marketingom u kojom su obrađeni pojam i razvoj marketinga kao suvremene poslovne koncepcije. Poglavlja koja slijede Marketinško okruženje i Marketinško istraživanje govore o turističkim potrebama i motivacijama, ponašanjima potrošača u turizmu, marketinškom okruženju, procesu istraživanja, metodama i instrumetima i područjima istraživanja. Slijedi poglavlje Elementi marketinškoga spleta koji detaljnije razrađuju svaki element zasebno turistički proizvod, kanali prodaje, promocija i distribucija. Zadnja dva poglavlja obrađuju Planiranje marketinga i Primjenu i kontrolu marektinga. U poglavlju o planiranju detaljnije je obuhvaćen sam proces marketinškog planiranje, anliza stanje i postavljanje ciljeva, segmentacija i pozicioniranje na tržištu te izbor marketinških strategija. Primjena i kontrola marketinga sadrži organizaciju marketinga, marektinški informacijski sustav, kontrolu marektinških aktivnosti te primjena marketiga po područjima. Na kraju knjige nalazi se Pojmovnik s objašnjenima osnovnih pojmova koji se koriste u suvremenom marketingu te popis korištene literature.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija