Pregled bibliografske jedinice broj: 586144
Uloga i obrada književnih djela u nastavi engleskog i njemačkog jezika u srednjim školama
Uloga i obrada književnih djela u nastavi engleskog i njemačkog jezika u srednjim školama, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 586144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i obrada književnih djela u nastavi engleskog i njemačkog jezika u srednjim školama
(The role and the use of literature in the teaching of English and German as foreign languages in secondary schools)
Autori
Horvat, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2012
Stranica
82
Mentor
Häusler, Maja ; Mihaljević Djigunović, Jelena
Ključne riječi
Nastava stranih jezika; književni tekstovi u nastavi stranih jezika; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik
(Foreign language teaching; literature in foreign language teaching; English as a foreign language; German as a foreign language)
Sažetak
U radu se obrađuju osobitosti procesa čitanja na stranom jeziku, prikazuje se uloga književnih tekstova u pojedinim metodama nastave stranih jezika, razmatraju se kriteriji odabira književnih tekstova i zatim se prikazuje obrada književnih tekstova u nastavi stranog jezika. Istraživanje je provedeno među učenicima njemačkog i engleskog jezika i među nastavnicima tih jezika. Ispitanici su procjenjivali koliko se na nastavi engleskog odnosno njemačkog jezika posvećuje pažnje pojedinim sastavnicama jezične kompetencije te korisnost obrade književnih djela. U intervjuu nastavnici su odgovarali na pitanja o svojim stavovima prema obradi književnih djela u nastavni stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Hausler, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(mentor)