Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 585911

Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom


Mandić, Sanja; Bijelić, Ines
Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 179-190 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 585911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom
(Elements of Brain Gym in working with children)

Autori
Mandić, Sanja ; Bijelić, Ines

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61 (2012), 1-2; 179-190

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
metoda Brain Gym; djeca s poteškoćama u učenju; dominantne hemisfere mozga; dominantni profil učenika
(methods of Brain Gym; children with learning difficulties; the dominant hemispheres of the brain; the dominant profile of pupils.)

Sažetak
Svjedoci smo činjenice da je u školama sve više djece s kombiniranim teškoćama u učenju i razvoju. Poteškoće se očituju u lošijoj finoj i gruboj motorici, držanju tijela, slabijoj koncentraciji, poremećaju pažnje, pamćenju, hiperaktivnosti, disleksiji i disgrafiji. Unatoč velikoj angažiranosti svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, željeni rezultati većinom izostaju. Brain Gym (gimnastika za mozak) je metoda aktiviranja mozga za učenje pomoću integrirajućih pokreta koja je predstavljena u ovom radu. Naglasak je posebice na primjeni njenih elemenata u radu s djecom s poteškoćama u učenju. Njena primjena i pozitivni rezultati poznati su u mnogim državama svijeta, a u Hrvatskoj se primjenjuje u nekoliko škola i vrtića te predstavlja vid pomoći djeci s teškoćama u učenju. Određivanje ciljanih elemenata i vježbi Brain Gyma za svakog pojedinog učenika temelji se na određivanju dominantnog profila učenika. U radu je predstavljen postupak određivanja dominantnog profila učenika 2. razreda osnovne škole, primjena elemenata Brain Gyma, uključenost učenika, učiteljice, roditelja i stručne suradnice ; defektologinje-logopedinje te rezultati primjene metode, a posebice rezultati u radu s djecom s teškoćama u učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Sanja; Bijelić, Ines
Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 179-190 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Mandić, S. & Bijelić, I. (2012) Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (1-2), 179-190.
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Sanja and Bijeli\'{c}, Ines}, year = {2012}, pages = {179-190}, keywords = {metoda Brain Gym, djeca s pote\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, dominantne hemisfere mozga, dominantni profil u\v{c}enika}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom}, keyword = {metoda Brain Gym, djeca s pote\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, dominantne hemisfere mozga, dominantni profil u\v{c}enika} }
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Sanja and Bijeli\'{c}, Ines}, year = {2012}, pages = {179-190}, keywords = {methods of Brain Gym, children with learning difficulties, the dominant hemispheres of the brain, the dominant profile of pupils.}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {Elements of Brain Gym in working with children}, keyword = {methods of Brain Gym, children with learning difficulties, the dominant hemispheres of the brain, the dominant profile of pupils.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font