Pregled bibliografske jedinice broj: 585911
Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom
Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 179-190 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 585911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom
(Elements of Brain Gym in working with children)
Autori
Mandić, Sanja ; Bijelić, Ines
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61
(2012), 1-2;
179-190
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
metoda Brain Gym; djeca s poteškoćama u učenju; dominantne hemisfere mozga; dominantni profil učenika
(methods of Brain Gym; children with learning difficulties; the dominant hemispheres of the brain; the dominant profile of pupils.)
Sažetak
Svjedoci smo činjenice da je u školama sve više djece s kombiniranim teškoćama u učenju i razvoju. Poteškoće se očituju u lošijoj finoj i gruboj motorici, držanju tijela, slabijoj koncentraciji, poremećaju pažnje, pamćenju, hiperaktivnosti, disleksiji i disgrafiji. Unatoč velikoj angažiranosti svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, željeni rezultati većinom izostaju. Brain Gym (gimnastika za mozak) je metoda aktiviranja mozga za učenje pomoću integrirajućih pokreta koja je predstavljena u ovom radu. Naglasak je posebice na primjeni njenih elemenata u radu s djecom s poteškoćama u učenju. Njena primjena i pozitivni rezultati poznati su u mnogim državama svijeta, a u Hrvatskoj se primjenjuje u nekoliko škola i vrtića te predstavlja vid pomoći djeci s teškoćama u učenju. Određivanje ciljanih elemenata i vježbi Brain Gyma za svakog pojedinog učenika temelji se na određivanju dominantnog profila učenika. U radu je predstavljen postupak određivanja dominantnog profila učenika 2. razreda osnovne škole, primjena elemenata Brain Gyma, uključenost učenika, učiteljice, roditelja i stručne suradnice ; defektologinje-logopedinje te rezultati primjene metode, a posebice rezultati u radu s djecom s teškoćama u učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija