Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 585825

Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi)


Šulentić Begić, Jasna
Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi) // Tonovi (Zagreb), 59 (2012), 152-152 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 585825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi)
(Metodics of music education. Theoretical and thematic aspects (music education in general school))

Autori
Šulentić Begić, Jasna

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 59 (2012); 152-152

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
ciljevi i zadaci ; glazbeno-estetski odgoj ; pjevanje ; sviranje ; glazbeno stvaralaštvo ; korelacija ; slušanje glazbe ; koncepcije
(mission and purposes ; music aesthetic education ; singing ; playing instruments ; music creativity ; correlation ; listening to music ; different approaches)

Sažetak
Riječ je o elektroničkom izdanju knjige prof. dr. sc. Pavela Rojka koju je autor objavio 1996 godine. U knjizi se raspravlja o glazbenoj nastavi u općeobrazovnoj školi. Daje se povijesni pregled te nastave a zatim se po poglavljima obrađuju cilj i zadaci nastave glazbe, odnos glazbene nastave i masovnih medija, odnos glazbenog i estetskog odgoja, pojedina nastavna područja (pjevanje, sviranje, slušanje glazbe, dječje glazbeno stvaralaštvo, glazbeno opismenjivanje), problem udžbenika u nastavi glazbe te pitanje povezivanja nastave glazbe s ostalim nastavnim predmetima. Opseg je knjige 144 stranice. Tekst je složen vrlo pregledno, s logičkim prijelomima. Dostupan je na: http://bib.irb.hr/lista-radova? autor=157170, ili na adresi Hrvatske znanstvene bibliografije, pod imenom autora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna
Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi) // Tonovi (Zagreb), 59 (2012), 152-152 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Šulentić Begić, J. (2012) Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi). Tonovi (Zagreb), 59, 152-152.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2012}, pages = {152-152}, keywords = {ciljevi i zadaci, glazbeno-estetski odgoj, pjevanje, sviranje, glazbeno stvarala\v{s}tvo, korelacija, slu\v{s}anje glazbe, koncepcije}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {59}, issn = {0352-9711}, title = {Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u op\'{c}eobrazovnoj \v{s}koli)}, keyword = {ciljevi i zadaci, glazbeno-estetski odgoj, pjevanje, sviranje, glazbeno stvarala\v{s}tvo, korelacija, slu\v{s}anje glazbe, koncepcije} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2012}, pages = {152-152}, keywords = {mission and purposes, music aesthetic education, singing, playing instruments, music creativity, correlation, listening to music, different approaches}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {59}, issn = {0352-9711}, title = {Metodics of music education. Theoretical and thematic aspects (music education in general school)}, keyword = {mission and purposes, music aesthetic education, singing, playing instruments, music creativity, correlation, listening to music, different approaches} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • RILM: Abstracts of Music Literature Database
  • EBSCO, EPPubData Group, Ipswich MA, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font