Pregled bibliografske jedinice broj: 585580
Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole
Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovan, 18 (2007), 2; 71-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 585580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole
(Reception of Andersen's fairy tales and the interpretation of The Ugly Duckling fairy tale in lower grades of primary school)
Autori
Delaš, Magdalena ; Dragun, Dragica
Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovan (0044-4855) 18
(2007), 2;
71-82
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
bajka; Hans Christian Andersen; Ružno pače
(fairy tale; Hans Christian Andersen; The Ugly Duckling)
Sažetak
Bajka, prostor čudesnog i neobičnog, isprva se sluša, potom čita i uči. Prije nego su uključeni u školski sustav djeca znaju za Hansa Christiana Andersena i njegove bajke. U nižim razredima osnovne škole kao lektirno se djelo predlaže bajka Ružno pače. Rad donosi spoznaje o recepciji Andersenovih bajki, do kojih se došlo anketnim upitnikom, i metodički model interpretacije bajke Ružno pače u drugom razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija