Pregled bibliografske jedinice broj: 585476
Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca
Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca // Oeconomica Jadertina, 2 (2012), 1; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 585476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca
(Review of the Implementation of the LMS - Moodle (Learning Management System) in Higher Education of Seafarers)
Autori
Nenadić, Andrija ; Krajnović, Aleksandra ; Jašić, Dražen
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-1035) 2
(2012), 1;
59-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
LMS – Moodle sustav ; e-učenje ; primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovnom procesu ; visoko obrazovanje pomoraca ; učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju ; Bolonjski proces
(LMS - Moodle system ; e-learning ; application of ICT in education ; higher aducation of seafarers ; the effectiveness of the educational process in higher education ; the Bologna process)
Sažetak
U ovom radu autori obrazlažu i dokazuju učinke sustava upravljanja učenjem LMS - Moodle (Learning Management System) u visokom obrazovanju pomoraca i ekonomista i prikazuju mogući model implementacije ovog sustava u obrazovni proces. Opisani se učinci prikazuju u kontekstu nužnosti za održavanjem kontinuiteta obrazovnog procesa, koje je kod obrazovanja pomoraca specifično zbog pokretljivosti i geografske distance primatelja znanja – studenta - u odnosu na visoko učilište kao ustanovu koja „proizvodi“ znanje. Stoga autori ocjenjuju da navedeni model u značajnoj mjeri povećava učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju pomorskog smjera. Generalno, autori zaključuju da razvoj i primjena novih normativnih okvira, odnosno zakonodavnih normi, ali i primjena Bolonjskog procesa u visokom obrazovanju, nije moguća bez promjena u samoj srži obrazovnog procesa, posebice kroz primjenu najnovije informacijsko-komunikacijske tehnologije kao nužnog preduvjeta (ne samo) za implementaciju LMS modela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Hrčak