Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 585476

Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca


Nenadić, Andrija; Krajnović, Aleksandra; Jašić, Dražen
Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca // Oeconomica Jadertina, 2 (2012), 1; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 585476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca
(Review of the Implementation of the LMS - Moodle (Learning Management System) in Higher Education of Seafarers)

Autori
Nenadić, Andrija ; Krajnović, Aleksandra ; Jašić, Dražen

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-1035) 2 (2012), 1; 59-71

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
LMS – Moodle sustav ; e-učenje ; primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovnom procesu ; visoko obrazovanje pomoraca ; učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju ; Bolonjski proces
(LMS - Moodle system ; e-learning ; application of ICT in education ; higher aducation of seafarers ; the effectiveness of the educational process in higher education ; the Bologna process)

Sažetak
U ovom radu autori obrazlažu i dokazuju učinke sustava upravljanja učenjem LMS - Moodle (Learning Management System) u visokom obrazovanju pomoraca i ekonomista i prikazuju mogući model implementacije ovog sustava u obrazovni proces. Opisani se učinci prikazuju u kontekstu nužnosti za održavanjem kontinuiteta obrazovnog procesa, koje je kod obrazovanja pomoraca specifično zbog pokretljivosti i geografske distance primatelja znanja – studenta - u odnosu na visoko učilište kao ustanovu koja „proizvodi“ znanje. Stoga autori ocjenjuju da navedeni model u značajnoj mjeri povećava učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju pomorskog smjera. Generalno, autori zaključuju da razvoj i primjena novih normativnih okvira, odnosno zakonodavnih normi, ali i primjena Bolonjskog procesa u visokom obrazovanju, nije moguća bez promjena u samoj srži obrazovnog procesa, posebice kroz primjenu najnovije informacijsko-komunikacijske tehnologije kao nužnog preduvjeta (ne samo) za implementaciju LMS modela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak www.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Nenadić, Andrija; Krajnović, Aleksandra; Jašić, Dražen
Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca // Oeconomica Jadertina, 2 (2012), 1; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Nenadić, A., Krajnović, A. & Jašić, D. (2012) Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca. Oeconomica Jadertina, 2 (1), 59-71.
@article{article, author = {Nenadi\'{c}, Andrija and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Ja\v{s}i\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2012}, pages = {59-71}, keywords = {LMS – Moodle sustav, e-u\v{c}enje, primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovnom procesu, visoko obrazovanje pomoraca, u\v{c}inkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju, Bolonjski proces}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1848-1035}, title = {Prikaz modela implementacije LMS - Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca}, keyword = {LMS – Moodle sustav, e-u\v{c}enje, primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovnom procesu, visoko obrazovanje pomoraca, u\v{c}inkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju, Bolonjski proces} }
@article{article, author = {Nenadi\'{c}, Andrija and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Ja\v{s}i\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2012}, pages = {59-71}, keywords = {LMS - Moodle system, e-learning, application of ICT in education, higher aducation of seafarers, the effectiveness of the educational process in higher education, the Bologna process}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1848-1035}, title = {Review of the Implementation of the LMS - Moodle (Learning Management System) in Higher Education of Seafarers}, keyword = {LMS - Moodle system, e-learning, application of ICT in education, higher aducation of seafarers, the effectiveness of the educational process in higher education, the Bologna process} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font