Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 585461

Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske


Primorac, Dinko; Smoljić, Mirko; Bogomolec, Martina
Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske // Megatrend revija, 9 (2012), 1; 317-328 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 585461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske
(Internet use as a part of business strategy in small hotels in the Republic of Croatia)

Autori
Primorac, Dinko ; Smoljić, Mirko ; Bogomolec, Martina

Izvornik
Megatrend revija (1820-3159) 9 (2012), 1; 317-328

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
poslovna strategija ; Internet ; marketing ; mali hoteli
(business strategy ; the Internet ; marketing ; small hotels)

Sažetak
U ovom radu provedeno je istraživanje o tome koliko vlasnici/menadžeri malih hotela u Hrvatskoj znaju o strateškoj primjeni Interneta u marketinške svrhe, te da li su zadovoljni koristima koje im Internet u njihovom poslovanju pruža. Ovo istraživanje pomaže u sagledavanju situacije na hrvatskom turističkom tržištu malih hotela, o tome koje sposobnosti i znanja vlasnici/menadžeri malog hotela imaju da koncept korištenja Interneta kao strateškog marketinškog alata uspješno mogu implementirati kroz Internet marketing. Osim toga, istraživanjem su obuhvaćeni slijedeći potencijalni izvori konkurentske prednosti korištenjem internetskih alata u malim hotelima koji su važni za Internet marketing: poboljšanje usluga koje mali hotel nudi, prijenos potrebnih informacija gostima, oglašavanje i promocija, imidž malog hotela, lojalnost, znanje o marketingu i Internetu, poslovni partneri, savezi – „Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela“, te neformalne mreže. Naime, da bi se stvorila održiva konkurentska prednost potrebna je visoka razina uključenosti vlasnika/menadžera u implementaciju Interneta u strategiju poslovanja malog hotela. Stoga se ovim istraživanjem želi sagledati činjenično stanje o koristima koje vlasnik/menadžer smatra da mu Internet u marketinške svrhe može donijeti, odnosno koliko Internet može utjecati na poboljšanje poslovanja njegovog malog hotela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
UDC 005.511:640.412(497.13) 004.738.5 JEL klasifikacija: L1, M30



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mirko Smoljić (autor)

Avatar Url Dinko Primorac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Primorac, Dinko; Smoljić, Mirko; Bogomolec, Martina
Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske // Megatrend revija, 9 (2012), 1; 317-328 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Primorac, D., Smoljić, M. & Bogomolec, M. (2012) Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske. Megatrend revija, 9 (1), 317-328.
@article{article, author = {Primorac, Dinko and Smolji\'{c}, Mirko and Bogomolec, Martina}, year = {2012}, pages = {317-328}, keywords = {poslovna strategija, Internet, marketing, mali hoteli}, journal = {Megatrend revija}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1820-3159}, title = {Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske}, keyword = {poslovna strategija, Internet, marketing, mali hoteli} }
@article{article, author = {Primorac, Dinko and Smolji\'{c}, Mirko and Bogomolec, Martina}, year = {2012}, pages = {317-328}, keywords = {business strategy, the Internet, marketing, small hotels}, journal = {Megatrend revija}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1820-3159}, title = {Internet use as a part of business strategy in small hotels in the Republic of Croatia}, keyword = {business strategy, the Internet, marketing, small hotels} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences
  • EBSCO, GESIS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font