Pregled bibliografske jedinice broj: 585461
Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske
Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske // Megatrend revija, 9 (2012), 1; 317-328 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 585461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Interneta kao dijela poslovne strategije u malim hotelima Republike Hrvatske
(Internet use as a part of business strategy in small hotels in the Republic of Croatia)
Autori
Primorac, Dinko ; Smoljić, Mirko ; Bogomolec, Martina
Izvornik
Megatrend revija (1820-3159) 9
(2012), 1;
317-328
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poslovna strategija ; Internet ; marketing ; mali hoteli
(business strategy ; the Internet ; marketing ; small hotels)
Sažetak
U ovom radu provedeno je istraživanje o tome koliko vlasnici/menadžeri malih hotela u Hrvatskoj znaju o strateškoj primjeni Interneta u marketinške svrhe, te da li su zadovoljni koristima koje im Internet u njihovom poslovanju pruža. Ovo istraživanje pomaže u sagledavanju situacije na hrvatskom turističkom tržištu malih hotela, o tome koje sposobnosti i znanja vlasnici/menadžeri malog hotela imaju da koncept korištenja Interneta kao strateškog marketinškog alata uspješno mogu implementirati kroz Internet marketing. Osim toga, istraživanjem su obuhvaćeni slijedeći potencijalni izvori konkurentske prednosti korištenjem internetskih alata u malim hotelima koji su važni za Internet marketing: poboljšanje usluga koje mali hotel nudi, prijenos potrebnih informacija gostima, oglašavanje i promocija, imidž malog hotela, lojalnost, znanje o marketingu i Internetu, poslovni partneri, savezi – „Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela“, te neformalne mreže. Naime, da bi se stvorila održiva konkurentska prednost potrebna je visoka razina uključenosti vlasnika/menadžera u implementaciju Interneta u strategiju poslovanja malog hotela. Stoga se ovim istraživanjem želi sagledati činjenično stanje o koristima koje vlasnik/menadžer smatra da mu Internet u marketinške svrhe može donijeti, odnosno koliko Internet može utjecati na poboljšanje poslovanja njegovog malog hotela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
UDC 005.511:640.412(497.13) 004.738.5 JEL klasifikacija: L1, M30
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences
- EBSCO, GESIS