Pregled bibliografske jedinice broj: 585301
Motoričko učenje u funkciji intenzifikacije procesa vježbanja
Motoričko učenje u funkciji intenzifikacije procesa vježbanja // Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, 2012. str. 56-64 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 585301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motoričko učenje u funkciji intenzifikacije procesa vježbanja
(Motor learning as function of intensification of exercising)
Autori
Miletić, Đurđica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, 2012, 56-64
Skup
21. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 26.06.2012. - 30.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
biotička motorička znanja; retencija; ispravljanje pogrešaka
(Fundamental movement skills; retention; correcting errors)
Sažetak
U analiziranju problema motoričkog učenja i stjecanja motoričkih znanja u funkciji intenzifikacije procesa vježbanja, a prema provedenim istraživanjima možemo zaključiti slijedeće: (1) razina biotičkih motoričkih znanja važan je preduvjet učinkovitog motoričkog učenja i intenzifikacije procesa vježbanja budući razina biotičkih motoričkih znanja u ranom djetinjstvu može negativno utjecati na usvajanje motoričkih znanja i motoričko izvođenje u kasnijim životnim razdobljima te tako posredno utjecati na procese motoričkog učenja i intenzifikaciju procesa vježbanja ; (2) retencijsko praćenje motoričke izvedbe objektivno utemeljuje intenzifikaciju procesa vježbanja kroz prepoznavanje platoa motoričkog izvođenja i odabir učinkovitih kinezioloških operatora ; (3) identifikacija uzroka motoričke pogreške, omogućava pravilan odabir metoda ispravljanja istih čime se ostvaruju preduvjeti optimalne intenzifikacije procesa vježbanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
315-1773397-3333 - Mjerenje motoričkih znanja u kineziologiji (Miletić, Đurđica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split
Profili:
Đurđica Miletić
(autor)