Pregled bibliografske jedinice broj: 585266
Programi poticanja čitanja u osnovnoškolskim knjižnicama
Programi poticanja čitanja u osnovnoškolskim knjižnicama, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 585266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programi poticanja čitanja u osnovnoškolskim knjižnicama
(Programs for Encouragement Reading in Primary School libraries)
Autori
Bošnjak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
05.10
Godina
2011
Stranica
24
Mentor
Petr Balog, Kornelija
Neposredni voditelj
Martinović, Ivana
Ključne riječi
čitanje iz užitka; školska knjižnica; knjižnični programi; poticanje čitanja
(school library; library programs; encouraging reading)
Sažetak
Suvremena je školska knjižnica informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole. Jedna je od temeljnih zadaća školske knjižnice razvijanje ljubavi prema prema knjizi i čitanju. Usađivanje ljubavi prema knjizi jedan je od preduvjeta za uspješna postignuća u učenju i razumijevanju, poticanju mašte i uživanje u čitanju. Mladom čitatelju čitanje između ostalog pomaže pripremiti ga za život, pomaže mu u sazrijevanju i utječe na oblikovanje njegove osobnosti. Na izgradnju odnosa pojedinca prema knjizi utječu mnogi čimbenici. Neki su od njih obitelj, suvremeni mediji i obvezna školska lektira, koja često učenika odbija od knjige. U nastojanju da se odgoje ljubitelji knjige, organiziraju se raznovrsni programi poticanja čitanja – kvizovi, književni susreti, čitateljski klubovi, tribine, radionice kreativnog pisanja itd. Pri osmišljavanju i provođenju programa korisni su suradnja i timski rad školskog knjižničara, nastavnog osoblja, knjižničara narodnih knjižnica i sl. Rad donosi pregled nekoliko takvih programa – u Sjedinjenim Američkim Državama i u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek