Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 584774

Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja


Slunjski, Edita
Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 163-178 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 584774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja
(Child as a scientist – natural science aspects of the modern conceived curriculum of early education)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61 (2012), 1-2; 163-178

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Prirodoslovna znanja i razumijevanja; kurikulum ranog odgoja; dijete kao «mislilac»
(Natural science knowledge and understanding; curriculum of early education; child as a «thinker»)

Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti razvoja prirodoslovnih znanja i razumijevanja djece u ustanovi ranog odgoja. One trebaju biti usklađene sa specifičnostima učenja djece rane dobi, što iziskuje visoku razinu promišljanja odgojno-obrazovnog procesa. Pojedini segmenti odgojno-obrazovnog procesa sagledavaju se iz perspektive pedagoških i psiholoških klasika, i dovode u vezu s različitim značajkama kurikuluma. Suvremeno koncipirani kurikulum ranog odgoja, kojeg karakteriziraju holistička priroda, razvojnost, sukonstruktivistička obilježja i humanističke značajke, djetetu omogućuje aktivno stjecanje prirodoslovnih znanja i razumijevanja. U takvim uvjetima, dijete se može afirmirati kao «mislilac» koji aktivno, odgovorno i djelatno sudjeluje u propitivanju i promišljanju osnovnih prirodoslovnih koncepata i ideja iz ključnih prirodoslovnih područja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 163-178 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Slunjski, E. (2012) Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (1-2), 163-178.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2012}, pages = {163-178}, keywords = {Prirodoslovna znanja i razumijevanja, kurikulum ranog odgoja, dijete kao «mislilac»}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja}, keyword = {Prirodoslovna znanja i razumijevanja, kurikulum ranog odgoja, dijete kao «mislilac»} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2012}, pages = {163-178}, keywords = {Natural science knowledge and understanding, curriculum of early education, child as a «thinker»}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {Child as a scientist – natural science aspects of the modern conceived curriculum of early education}, keyword = {Natural science knowledge and understanding, curriculum of early education, child as a «thinker»} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font