Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 584761

Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning


Slunjski, Edita
Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning // Children in Europe, 21 (2011), 20-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 584761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Children in Europe (1475-4207) 21 (2011); 20-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
child's learning; listening and observing preschool children; kindergarten

Sažetak
Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putokaz u pronalaženju primjerenih strategija poticanja njihova odgoja i obrazovanja. Pri tome je posebnu pažnju potrebno usmjeriti njegovanju onih kompetencija djece koje predstavljaju okosnicu razvoja svih ostalih. Tako jačanje samopoštovanja, samopouzdanja i inicijativnosti djeteta, kao i osnaživanje njegove autonomije u procesu odgoja i učenja, spadaju u posebno važne izazove za nas odrasle. Spomenute kvalitete djeteta, uklopljene u njegovu urođenu istraživačku prirodu i neiscrpnu želju za učenjem, mogu predstavljati dobro polazište ostvarivanja cjeloživotnog učenja. Jer, cjeloživotno učenje zapravo započinje upravo u kvalitetnom vrtiću.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning // Children in Europe, 21 (2011), 20-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Slunjski, E. (2011) Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning. Children in Europe, 21, 20-21.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2011}, pages = {20-21}, keywords = {child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten}, journal = {Children in Europe}, volume = {21}, issn = {1475-4207}, title = {Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning}, keyword = {child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2011}, pages = {20-21}, keywords = {child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten}, journal = {Children in Europe}, volume = {21}, issn = {1475-4207}, title = {Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning}, keyword = {child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font