Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 584649

Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Botić, Tanja
Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 27 (2012), 1; 38-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 584649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole
(Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Botić, Tanja

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 27 (2012), 1; 38-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Socijalne vještine; školski uspjeh; učenici; spol i dob
(Social skills; academic achievement; students; gender and age.)

Sažetak
Cilj je ovog rada ispitati odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole (5. i 7. razred, N=211) te utvrditi koliko se kvaliteta razvijenosti socijalnih vještina manifestira na školski uspjeh, uvažavajući spol i dob učenika. Prosječni rezultati istraživanja, na deskriptivnoj razini, daju naznake da su socijalne vještine i školski uspjeh povezani, o čemu govore i nalazi drugih autora (Dautović, 2007), odnosno ispitani učenici koji svoje socijalne vještine procjenjuju pozitivno, te ih smatraju poželjnim i primjereno razvijenim, prolaze i s boljim školskim uspjehom. Isto tako, djevojčice u prosjeku postižu bolji školski uspjeh i pozitivnije od dječaka procjenjuju razvijenost svojih socijalnih vještina, ali na pojedinačnoj razini, unutar dobi, spola i školskog uspjeha pojavljuju se i odstupanja koja nisu zanemariva. Stoga školski uspjeh kao mogući prediktor razvijenosti socijalnih vještina unutar dobi i spola traži daljnja istraživanja primjerenim instrumentima i statističkim postupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Botić, Tanja
Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 27 (2012), 1; 38-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Buljubašić-Kuzmanović, V. & Botić, T. (2012) Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 27 (1), 38-54.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna and Boti\'{c}, Tanja}, year = {2012}, pages = {38-54}, keywords = {Socijalne vje\v{s}tine, \v{s}kolski uspjeh, u\v{c}enici, spol i dob}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {27}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Odnos \v{s}kolskog uspjeha i socijalnih vje\v{s}tina kod u\v{c}enika osnovne \v{s}kole}, keyword = {Socijalne vje\v{s}tine, \v{s}kolski uspjeh, u\v{c}enici, spol i dob} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna and Boti\'{c}, Tanja}, year = {2012}, pages = {38-54}, keywords = {Social skills, academic achievement, students, gender and age.}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {27}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students}, keyword = {Social skills, academic achievement, students, gender and age.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font