Pregled bibliografske jedinice broj: 584462
Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole
Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 584462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole
(Listening to music in the first three grades of primary school)
Autori
Tomljanović, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
20.06
Godina
2012
Stranica
50
Mentor
Rojko, Pavel
Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
aktivno slušanje glazbe; otvoreni model; primarno obrazovanje
(listening to music actively; open model; primary education)
Sažetak
Od školske godine 2006./07. nastava glazbene kulture izvodi se prema otvorenom modelu u kojemu je glazbeno područje slušanja glazbe zadana aktivnost. U glazbenoj nastavi učenike treba poticati na aktivno slušanje glazbe, zato što jedino slušanjem glazbe učenici mogu upoznati glazbu. Međutim, sistematskim promatranjem glazbene nastave u primarnom obrazovanju došlo se do zaključka da neki učitelji još uvijek aktivnosti slušanja glazbe ne pristupaju umjetnički ni estetski pa se u glazbenoj nastavi, kao i u priručnicima za učitelje koji prate udžbenike glazbene kulture, nailazi na mnoge neglazbene zadatke kojima se učenici pri slušanju potiču na zamišljanje izvanglazbenih sadržaja, premda je glazba sama po sebi neprikazivačka umjetnost. Važno je da učitelji budu svjesni ove činjenice kako bi učenici od rane dobi razvili glazbeni ukus i kritičan odnos prema glazbi, što je ujedno i konačni cilj nastave glazbene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)