Pregled bibliografske jedinice broj: 584278
Ishodi učenja i samo-procjena sudenata na kolegiju Upravljanje okolišem
Ishodi učenja i samo-procjena sudenata na kolegiju Upravljanje okolišem // Zbornik radova 1. Simpozijum ekoloških nauka „EOR – 2012“ Ekologija i održivi razvoj / Ramić, Larisa (ur.).
Travnik: Internacionalni univerzitet Travnik, 2012. str. 182-192 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 584278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ishodi učenja i samo-procjena sudenata na kolegiju Upravljanje okolišem
(Learning Outcomes and Self-Assessments of students in an Environmental management course)
Autori
Radić Lakoš, Tanja ; Perišić, Ana ; Radačić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova 1. Simpozijum ekoloških nauka „EOR – 2012“ Ekologija i održivi razvoj
/ Ramić, Larisa - Travnik : Internacionalni univerzitet Travnik, 2012, 182-192
Skup
1. Simpozijum ekoloških nauka „EOR – 2012“ Ekologija i održivi razvoj
Mjesto i datum
Travnik - Vlašić, Bosna i Hercegovina, 14.06.2012. - 16.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Upravljanje okolišem; obrazovanje; kompetencije
(Environmental management; education; competences)
Sažetak
Odgoj i obrazovanje za okoliš važna je komponenta održivosti. Studenti stručnog studija menadžment, smjer turistički menadžment, na prvoj godini studija studiraju kolegij Upravljanje okolišem. Očekivani ishod učenja polaganjem kolegija je da studenti razumiju probleme koji se tiču vlastitog okoliša radi samostalnog donošenja odluka u poslovnom okruženju. Istraživanjem samo-procjene studenata provedenim na uzorku od 74 studenata na Veleučilištu u Šibeniku procijenjene su ocjene važnosti i stečenosti kompetencija iz područja upravljanja okolišem, te mjere promjene stava prema okolišu nakon slušanja i polaganja kolegija Upravljanje okolišem. Također, primjenom odgovarajućih statističkih metoda analizira se veza između stjecanja znanja o upravljanju okolišem i promjene stava prema okolišu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Biologija