Pregled bibliografske jedinice broj: 584115
Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga
Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga // 1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta / Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša (ur.).
Split : Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 125-131 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 584115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga
(Research of mobile marketing usage potential)
Autori
Pavlić, Dino ; Jadrić, Mario ; Garača, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta
/ Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša - Split : Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 125-131
ISBN
978-953-281-044-8
Skup
I. INTERKATEDARSKI ZNANSTVENI SKUP ORGANIZACIJE I MENADŽMENTA S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.09.2011. - 30.09.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mobilni marketing; mobilni uređaj; marketing
(mobile marketing; mobile phone; marketing)
Sažetak
Mobilni marketing kao vrlo učinkovit komunikacijski kanal do krajnjeg korisnika nudi personalizirani pristup te omogućava izravan put prema ciljnim skupinama. Osnovni potencijal mobilnog marketinga leži u samoj brojci korisnika mobilnih uređaja. Naime, prema izvješću Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), u mobilnim komunikacijama na kraju 2010. bilo je čak 6.362.106 aktivnih mobilnih uređaja u Hrvatskoj, dok je ta brojka u svijetu premašila 5 milijardi. U svrhu izrade ovog rada provedeno je istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga i to s 2 aspekta. Ispitan je potencijal korištenja mobilnog marketinga od strane 45 poslovnih organizacija te 118 krajnjih korisnika u Hrvatskoj. U oba slučaja distribuirani su online upitnici sastavljeni temeljem literature istražene u teorijskom dijelu rada, pri čemu su mjerne skale prilagođene i dorađene za potrebe ovog istraživanja. Pitanjima u upitniku istraživali su se teorijski konstrukti poput: percepcije korisnosti usluga mobilnog marketinga, percepcije rizika korištenja mobilnog marketinga, normativnih uvjerenja zatim motivacijskih faktora, subjektivnih normi, te namjere korištenja usluga mobilnog marketinga. U radu je provedena analiza interne konzistentnosti mjernih skala, analiza povezanosti istraživanih teorijskih konstrukata, te komparacija rezultata dobivenih na dvije skupine ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split