Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 583737

Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture


Grubešić, Renata
Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 583737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture
(Media and Musical Instruments in Music Classroom)

Autori
Grubešić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
14.06

Godina
2012

Stranica
47

Mentor
Bognar, Ladislav

Neposredni voditelj
Svalina, Vesna

Ključne riječi
mediji; glazbala školskog instrumentarija; sviranje; nastava glazbene kulture
(media; musical instruments; playing music; music teaching)

Sažetak
Mediji su nosioci informacija u didaktičkim funkcionalnim vezama. Audiovizualni, vizualni, tekstualni, simulacije, internet i multimedija predstavljaju vrste medija bez kojih je nastava nezamisliva. Sviranje se kao nastavno područje u okviru nastave glazbene kulture u Hrvatskoj pojavilo 1958. godine. Sviranjem se kod učenika poboljšava osjećaj za ritam, tempo, dinamiku, kod učenika se razvija osjećaj za lijepo i povećava se njihova želja za sviranjem i izvan nastave. Učenici najčešće sviraju na dječjem školskom instrumentariju koji se sastoji od udaraljki i to melodijskih ( metalofon, ksilofon) i ritamskih (zvečke, praporci, kastanjete, mali bubanj, def, triangl, činele). Većina škola nije opremljena drugim glazbenim instrumentima. U istraživanju su sudjelovali učenici tri druga razreda, ukupno 58 učenika OŠ Jagode Truhelke u Osijeku. Za prikupljanje podataka koristili smo postupke anketiranja i intervjuiranja. Svrha diplomskog rada bila je dokazati da se upotrebom različitih medija i sviranjem može poboljšati nastava glazbene kulture. Učenici koji su pristupili ispitivanju pokazali su da vole nastavu glazbene kulture, vole svirati i pjevati te su pokazali da poznaju i koriste audiovizualne, vizualne i multimedije. Sve to vodi prema kvalitetnoj i uspješnoj nastavi. Učenici najmanje poznaju tekstualne medije. Inače škole su većinom slabo opremljene kvalitetnim školskim instrumentarijem, a problem predstavlja i ne posjedovanje računala, LCD projektora, nemogućnost pristupa internetu itd. Rješavanjem takvih problema zasigurno ćemo doći do uspješnije glazbene nastave u kojoj će učenici biti još zadovoljniji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ladislav Bognar (mentor)

Avatar Url Vesna Svalina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grubešić, Renata
Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
Grubešić, R. (2012) 'Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grube\v{s}i\'{c}, Renata}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {mediji, glazbala \v{s}kolskog instrumentarija, sviranje, nastava glazbene kulture}, title = {Mediji i glazbala \v{s}kolskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture}, keyword = {mediji, glazbala \v{s}kolskog instrumentarija, sviranje, nastava glazbene kulture}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grube\v{s}i\'{c}, Renata}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {media, musical instruments, playing music, music teaching}, title = {Media and Musical Instruments in Music Classroom}, keyword = {media, musical instruments, playing music, music teaching}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font