Pregled bibliografske jedinice broj: 583464
Didaktičko pomagalo za izvođenje nastave iz područja industrijskih računala
Didaktičko pomagalo za izvođenje nastave iz područja industrijskih računala // Proceedings MIPRO 2012, Conference: Computers in Education (CE) / Petar Biljanović (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1714-1717 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 583464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičko pomagalo za izvođenje nastave iz područja industrijskih računala
(Didactic tool for carrying out courses in the field of process computers)
Autori
Maršić, Danijel ; Potroško, Miroslav ; Malčić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings MIPRO 2012, Conference: Computers in Education (CE)
/ Petar Biljanović - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 1714-1717
ISBN
978-953-233-069-4
Skup
Jubilee 35th International Convention on information and communication technology, electronics and microelectronics - MIPRO 2012
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
didaktičko pomagalo ; izvođenje nastave ; procesna računala
(didactic tool ; carrying out courses ; process computers)
Sažetak
Sve veći napredak u polju industrijske automatizacije zahtijeva i sve bolju edukaciju učenika koji će biti osposobljeni nositi se s modernim zahtjevima i ciljevima koje nameću današnje aplikacije. Točnost kod regulacije i vođenja procesa, kompleksnost, zahtjevi za brzim prilagodbama parametara procesa i pouzdanost uvjetuje primjenu programirljivih logičkih kontrolera (PLC) u industriji. Zbog toga je potrebno čim ranije tijekom školovanja upoznati buduće tehničare s novim trendovima u industrijskim tehnologijama. Osim teoretskih znanja, važno je omogućiti učenicima da samostalno rješavaju praktične problemske zadatke što je moguće izvesti jedino u specijaliziranim laboratorijima opremljenim namjenskim didaktičkim pomagalima. Učenici na takvom pomagalu mogu samostalno sudjelovati u rješavanju problemskih zadataka, te povezati teorijska znanja s ponašanjem pravih industrijskih procesa. U radu je prikazana izvedba i primjena didaktičkog računalnog laboratorijskog modela za izvođenje vježbi iz područja industrijskih računala u srednjoškolskom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika