Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 583275

Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu


Krnjaić, Darja
Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu, 2011., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 583275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu
(Linguistic and cognitive approaches to specific language impairment: importance of theories for speech-language therapy)

Autori
Krnjaić, Darja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
02.12

Godina
2011

Stranica
45

Mentor
Kuvač Kraljević, Jelena

Ključne riječi
posebne jezične teškoće; teorija
(specific language impairment; theory)

Sažetak
Posebne jezične teškoće naziv je za raznoliku skupinu poteškoća u jezičnim sposobnostima koje se najviše očituju na morfosintaktičkoj razini. Posljednjih 20 godina provedena su brojna istraživanja koja kazuju da ova djeca imaju poteškoća i u drugim, nejezičnim, kognitivnim sposobnostima. Cilj je rada prikazati teorijske pristupe u tumačenju PJT-a te odrediti njihovu važnost za logopedsku praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Kuvač (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krnjaić, Darja
Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu, 2011., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Krnjaić, D. (2011) 'Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krnjai\'{c}, Darja}, year = {2011}, pages = {45}, keywords = {posebne jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, teorija}, title = {Lingvisti\v{c}ko-kognitivni pristupi u tuma\v{c}enju posebnih jezi\v{c}nih te\v{s}ko\'{c}a (PJT): va\v{z}nost teorije za logopedsku praksu}, keyword = {posebne jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, teorija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krnjai\'{c}, Darja}, year = {2011}, pages = {45}, keywords = {specific language impairment, theory}, title = {Linguistic and cognitive approaches to specific language impairment: importance of theories for speech-language therapy}, keyword = {specific language impairment, theory}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font