Pregled bibliografske jedinice broj: 583275
Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu
Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu, 2011., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 583275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu
(Linguistic and cognitive approaches to specific language impairment: importance of theories for speech-language therapy)
Autori
Krnjaić, Darja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.12
Godina
2011
Stranica
45
Mentor
Kuvač Kraljević, Jelena
Ključne riječi
posebne jezične teškoće; teorija
(specific language impairment; theory)
Sažetak
Posebne jezične teškoće naziv je za raznoliku skupinu poteškoća u jezičnim sposobnostima koje se najviše očituju na morfosintaktičkoj razini. Posljednjih 20 godina provedena su brojna istraživanja koja kazuju da ova djeca imaju poteškoća i u drugim, nejezičnim, kognitivnim sposobnostima. Cilj je rada prikazati teorijske pristupe u tumačenju PJT-a te odrediti njihovu važnost za logopedsku praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Kuvač
(mentor)