Pregled bibliografske jedinice broj: 583266
Rana pismenost u djece s posebnim jezičnim teškoćama
Rana pismenost u djece s posebnim jezičnim teškoćama, 2011., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 583266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rana pismenost u djece s posebnim jezičnim teškoćama
(Early literacy in children with specific language impairment)
Autori
Ščapec, Karolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.12
Godina
2011
Stranica
70
Mentor
Kuvač Kraljević, Jelena
Ključne riječi
rana pismenost; fonološka svjesnost; posebne jezične teškoće
(early literacy; phonological awareness; specific language impairment)
Sažetak
Rana pismenost obuhvaća vještine, znanja i stavove povezane s učenjem čitanja, koji se razvijaju prije formalne poduke čitanja i pisanja. Unatoč dobro poznatoj činjenici da su djeca s posebnim jezičnim teškoćama (PJT) skupina rizična za teškoće učenja čitanja i pisanja, vrlo je malo istraživanja usmjereno na ispitivanje sposobnosti rane pismenosti kod djece s PJT-om. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati sposobnosti rane pismenosti točnije sposobnosti fonološke svjesnosti i pismenosti kod djece s PJT-om pred polazak u školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Kuvač
(mentor)