Pregled bibliografske jedinice broj: 583177
Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima
Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 583177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima
(The attitudes of prospective teachers to various aspects of teaching and attitudes towards pupils)
Autori
Tičinović, Andrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
24.05
Godina
2012
Stranica
44
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
suvremena škola; kompetencije učitelja; kurikulumski pristup; nastavno ozračje
(contemporary school; teachers' competencies; curricular approach; learning environment)
Sažetak
U ovom diplomskom radu željeli su se ispitati stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, s posebnim naglaskom na njihovom poimanju kvalitete nastavnog ozračja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 174 studenta prve, druge, treće, četvrte i pete godine Filozofskog fakulteta u Splitu kako bi se utvrdilo postoje li razlike u stavovima prema nastavničkom zanimanju, učenicima i poimanju nastavnog ozračja s obzirom na godinu studija. Analizom prikupljenih podataka dobiveni su rezultati koji pokazuju da većina studenata prepoznaje i razumije načela i odrednice suvremene škole. Međutim, iako se očekivalo da će studenti viših godina iskazati nešto pozitivnije stavove i biti skloniji demokratskom nastavnom ozračju, rezultati istraživanja to nisu pokazali.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija