Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 583177

Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima


Tičinović, Andrijana
Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 583177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima
(The attitudes of prospective teachers to various aspects of teaching and attitudes towards pupils)

Autori
Tičinović, Andrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
24.05

Godina
2012

Stranica
44

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
suvremena škola; kompetencije učitelja; kurikulumski pristup; nastavno ozračje
(contemporary school; teachers' competencies; curricular approach; learning environment)

Sažetak
U ovom diplomskom radu željeli su se ispitati stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, s posebnim naglaskom na njihovom poimanju kvalitete nastavnog ozračja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 174 studenta prve, druge, treće, četvrte i pete godine Filozofskog fakulteta u Splitu kako bi se utvrdilo postoje li razlike u stavovima prema nastavničkom zanimanju, učenicima i poimanju nastavnog ozračja s obzirom na godinu studija. Analizom prikupljenih podataka dobiveni su rezultati koji pokazuju da većina studenata prepoznaje i razumije načela i odrednice suvremene škole. Međutim, iako se očekivalo da će studenti viših godina iskazati nešto pozitivnije stavove i biti skloniji demokratskom nastavnom ozračju, rezultati istraživanja to nisu pokazali.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tičinović, Andrijana
Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Tičinović, A. (2012) 'Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ti\v{c}inovi\'{c}, Andrijana}, year = {2012}, pages = {44}, keywords = {suvremena \v{s}kola, kompetencije u\v{c}itelja, kurikulumski pristup, nastavno ozra\v{c}je}, title = {Stavovi budu\'{c}ih u\v{c}itelja prema razli\v{c}itim aspektima pou\v{c}avanja i odnosa prema u\v{c}enicima}, keyword = {suvremena \v{s}kola, kompetencije u\v{c}itelja, kurikulumski pristup, nastavno ozra\v{c}je}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ti\v{c}inovi\'{c}, Andrijana}, year = {2012}, pages = {44}, keywords = {contemporary school, teachers' competencies, curricular approach, learning environment}, title = {The attitudes of prospective teachers to various aspects of teaching and attitudes towards pupils}, keyword = {contemporary school, teachers' competencies, curricular approach, learning environment}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font