Pregled bibliografske jedinice broj: 582914
Kurikulum partnerskih odnosa obitelji i ustanova ranog i predškolskog odgoja i njegova refleksija na pedagošku kompetentnost roditelja
Kurikulum partnerskih odnosa obitelji i ustanova ranog i predškolskog odgoja i njegova refleksija na pedagošku kompetentnost roditelja // "Mirisi djetinjstva: Obitelj, dijete, vrtić". 16.dani predškolskog odgoja Županije spllitsko-dalmatinske / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Split: Dječji vrtići "Grigor Vitez" i "Cvit Mediterana", 2010. str. 13-17 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 582914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum partnerskih odnosa obitelji i ustanova ranog i predškolskog odgoja i njegova refleksija na pedagošku kompetentnost roditelja
(Preschool curriculum of partnership with parents and its reflection on parents pedagogical competence)
Autori
Mandarić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
"Mirisi djetinjstva: Obitelj, dijete, vrtić". 16.dani predškolskog odgoja Županije spllitsko-dalmatinske
/ Ivon, Hicela - Split : Split: Dječji vrtići "Grigor Vitez" i "Cvit Mediterana", 2010, 13-17
ISBN
978-953-98335-2-5
Skup
Dani predškolskog odgoja Županije splitsko-dalmatinske (16 ; 2010 ; Split)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 09.12.2010. - 10.12.2010
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kurikulum ustanova ranog i predškolskog odgoja; partnerski odnosi obitelji i ustanova ranog i predškolskog odgoja; uloga odgojitelja; roditeljska pedagoška kompetentnost
(preschool curriculum; partnership between parents and preschool; the role of educators; parents pedagogical competence)
Sažetak
Ustanove ranog i predškolskog odgoja koje njeguju suvremenu koncepciju rada, pridaju mnogo pažnje razvoju kvalitete odnosa s roditeljima djece svoje ustanove. Kako bi djeca mogla dobiti potpunu skrb i kvalitetno okruženje u kojem će se razvijati, svi sudionici odgojno-obrazovnog rada moraju imati priliku sudjelovati. To se, osim na djelatnike predškolskih ustanova i djecu, odnosi i na roditelje. Njihovim sudjelovanjem, ne samo da ostvarujemo sukonstruiranje kurikuluma i zadovoljavamo potrebe djece, već i roditeljima omogućujemo da promišljaju o važnosti svojih roditeljskih postupaka. Pri organiziranju različitih oblika rada u kojima roditelji mogu sudjelovati, kao i ozračja u kojem će se osijećati dobrodošli, imaju odgojitelji koji samo svojim kontinuiranim i sustavnim načinom rada, mogu doprinijeti ostvarenju partnerskih odnosa između roditelja i predškolskih ustanova. Ovim radom želi se ukazati na važnost kvalitetnih odnosa između roditelja i ustanova ranog i predškolskog odgoja, kao i na mnogobrojne aspekte koje taj odnos može obuhvatiti. Također, želi se dati i podrška svakom onom nastojanju da se takvi odnosi ostvare, a sve u svrhu ostvarenja dobrobiti djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija