Pregled bibliografske jedinice broj: 582878
I djeca predškolske i rane školske dobi mogu učiti matematiku
I djeca predškolske i rane školske dobi mogu učiti matematiku // Zrno, 21 (2010), 90/91 (116/117); 33-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 582878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
I djeca predškolske i rane školske dobi mogu učiti matematiku
(The children of preschool and early school age can learn mathematics)
Autori
Mandarić, Anita
Izvornik
Zrno (0353-636X) 21
(2010), 90/91 (116/117);
33-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učenje u ranoj dobi; vrtićki kontekst; matematika
(learning in early age; kindergarden context; mathematics)
Sažetak
Učenje se u ranoj i predškolskoj dobi odvija kroz aktivno sudjelovanje djeteta u konkretnom materijalnom i socijalnom okruženju. Stoga je važno osigurati okruženje koje će djecu poticati na razmišljanje, istraživanje i samostalno rješavanje problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija