Pregled bibliografske jedinice broj: 582800
Utjecaj aktivnosti specijalne škole na usmjerenje stavova roditelja prema njihovoj djeci
Utjecaj aktivnosti specijalne škole na usmjerenje stavova roditelja prema njihovoj djeci // Radovi sa znanstvenog skupa, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Mašović, Sulejman (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1978. str. 327-334 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 582800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj aktivnosti specijalne škole na usmjerenje stavova roditelja prema njihovoj djeci
(Effects of special school activities aimed at parental attitudes towards own children)
Autori
Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Radovi sa znanstvenog skupa, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
/ Mašović, Sulejman - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1978, 327-334
Skup
Znanstveni skup, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.1978. - 31.03.1978
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
struktura stavova; stavovi roditelja; specijalna škola; rehabilitacijski tretman
(attitude structure; parental attitude; special schools; rehabilitation treatment)
Sažetak
Da bi se utvrdile razlike u strukturi stavova roditelja djece koja polaze specijalnu školu prije i poslije rehabilitacijskog tretmana, ispitan je uzorak od 155 očeva i majki učenika specijalnih škola na području SR Hrvatske. Primijenjen je upitnik za ispitivanje stavova roditelja UR-1, a dobiveni podaci su podvrgnuti postupku faktorske analize. Metodom kongruencije faktorskih prostora dvaju ispitivanja pokazalo se da se stav roditelja promijenio u odnosu na početni stav, ali je i dalje ostao socijalno negativno usmjeren.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija