Pregled bibliografske jedinice broj: 582564
UTJECAJ ORFF GLAZBENOG PRISTUPA NA POSTURALNE PROMJENE U DJETETA S CEREBRALNOM PARALIZOM
UTJECAJ ORFF GLAZBENOG PRISTUPA NA POSTURALNE PROMJENE U DJETETA S CEREBRALNOM PARALIZOM // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala
Zagreb, Hrvatska; Hvar, Hrvatska, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 582564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ ORFF GLAZBENOG PRISTUPA NA POSTURALNE PROMJENE U DJETETA S CEREBRALNOM PARALIZOM
(The effect of Orff Music approuch on postural mehanisin a child with cerebral palsy)
Autori
Burić Sarapa, Ksenija ; Ljutić, Tomislav ; Bulić, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala
/ - , 2004
Skup
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Hvar, Hrvatska, 20.05.2004. - 23.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Orff glazbeni pristup; posturalni mehanizmi; cerebralna paraliza; kreativnost
(Orff music approuch; postural mehanism; cerebral palsy; creativity)
Sažetak
U ovom radu prikazana je primjena Orffovog glazbenog pristupa u rehabilitaciji djeteta s cerebralnom paralizom, kroz teorijski koncept kreativne terapije. To je kompleksna suportivna metoda usmjerena na dinamičke fenomene samoregulacije: samoobnavljanje-sposobnost neprestanog obnavljanja i recikliranja komponenata organizma ; smonadmašivanje-sposobnost da se stvaralački (kreativno) nadmaše fizičke i mentalne granice u biološkom, psihičkom, socijalnom i duhovnom aspektu života. Prikazana je klinička slika subjekata u uzorku i metode intervencije. U metodama procjene poseban naglasak stavljen je na registrirane promjene u posturi prilikom korištenja Orffovog instrumentarija. Stimulativni program odvijao se u 10 seansi u trajanju 25-30 minuta. Subjekti su bili uključeni u grupne seanse. Rezultati inicijalnog i finalnog ispitivanja za definirane varijable u dvije točke procjene ukazuju na pozitivne tendencije promjena kod oba subjekta. Istraživanje je provođeno uz superviziju Odsjeka za motoričke poremećaje, kronične bolesti i Art terapije Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Dajana Bulić
(autor)