Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582484

Interaktivna komunikacija s potrošačima u informatičkom okruženju


Mađarac, Goran
Interaktivna komunikacija s potrošačima u informatičkom okruženju, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 582484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivna komunikacija s potrošačima u informatičkom okruženju
(Interactive communication with consumers in the informatic environment)

Autori
Mađarac, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.05

Godina
2012

Stranica
121

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Jelenc, Lara

Ključne riječi
interaktivna komunikacija; spremnost; uključenost; dugoročna suradnja; etičnost
(interactive communication; willingness; involvement; long term cooperation; ethics)

Sažetak
Korištenjem više istraživačkih metoda, magistrant je uspješno ostvario svrhu i ciljeve istraživanja, pridonoseći na taj način izradi modela efektivne interaktivne komunikacije s potrošačima u informatičkom okruženju koji predstavlja temelj za dugoročno profitabilnu suradnju zasnovanu na etičnosti u komunikacijskom procesu. Provedeno istraživanje i primijenjene znanstvene metode u obradi i prezentaciji rezultata istraživanja u sklopu rada, potvrđuju značajnu ulogu interaktivnosti u marketinškoj komunikaciji u informatičkom okruženju. Magistrant je u procesu dokazivanja postavljenih hipoteza analizi pristupio sa stajališta deskriptivne i inferencijalne statistike. Pri tome, korišteni su odgovarajući deskriptivni statistički pokazatelji karakteristični ordinalnim skalama, te sljedeće neparametrijske metode: hi-kvadrat test, Kolmogorov–Smirnov test, Mann-Whitney test, Friedmanov test i Sign test, kao i parametrijski t-test, korelacijska analiza i višestruka regresijska analiza. SAŽETAK: Efektivna interaktivna komunikacija s potrošačima u digitalnom okruženju temelj je na kojima počiva dugoročna suradnja, odnosno dugoročno profitabilni poslovni odnosi. Korisnici ili potencijalni potrošači na različite načine percipiraju razinu interaktivnosti u pojedinim informatičkim tehnologijama te interaktivnom sadržaju koji im je upućen. Zadatak poslovnih subjekata je istražiti preferencije i stavove svojih potrošača s ciljem prilagodbe on-line sadržaja njihovim željama i potrebama. Prvi korak u on-line interaktivnom komunikacijskom procesu čini zainteresiranost potrošača i spremnost na pristupanje marketinškoj poruci. Relevantnost i preporuka sadržaja čimbenici su od velike važnosti za ostvarenje prve razine interaktivnog odnosa. Doticaj prve razine interaktivnog komunikacijskog procesa otvara prostor daljnjim naporima usmjerenim ka kreiranju i oblikovanju pokretača razine uključenosti. Dublju uključenost korisnika ili potencijalnog potrošača možemo osigurati i osnažiti intuitivnim korisničkim sučeljem i prikladnim dizajnom informatičke tehnologije kroz što se interaktivna komunikacija i ostvaruje. Pojavom i dinamikom razvoja tehnoloških novina u informatičkome svijetu intuitivnost korisničkoga sučelja i dizajn informatičkih tehnologija pojavljuju se kao faktori na koje posebno treba obratiti pažnju – faktori koji su izravno povezani s interaktivnim iskustvom koje se prenosi na primaoca marketinškoga sadržaja. Dugoročna suradnja zasniva se na konstantnim novinama i osvježavanju komunikacijskog sadržaja, komunikaciji i podršci u realnom vremenu, kao i etičnosti u cjelokupnom interaktivnom komunikacijskom procesu. Kroz on-line interaktivne komunikacijske odnose korisnici su svakodnevno izloženi etičkim dilemama i upitno legalnim radnjama koje se odnose na prikupljanje, pohranjivanje i upotrebu osobnih podataka u svrhu marketinških aktivnosti. Dugoročno profitabilno poslovanje zasnovano na etičnosti u interaktivnom komunikacijskom procesu zahtijeva od poslovnih subjekata odgovorno i savjesno upravljanje prikupljenim podacima koje služe isključivo u svrhu ostvarivanja kvalitetnijih dugoročnih odnosa između poslovnog subjekta i ciljanog potrošača. Također, povjerenje i lojalnost potrošača potrebno je graditi iz temelja – etičnosti u interaktivnoj marketinškoj komunikaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mađarac, Goran
Interaktivna komunikacija s potrošačima u informatičkom okruženju, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Mađarac, G. (2012) 'Interaktivna komunikacija s potrošačima u informatičkom okruženju', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ma\djarac, Goran}, year = {2012}, pages = {121}, keywords = {interaktivna komunikacija, spremnost, uklju\v{c}enost, dugoro\v{c}na suradnja, eti\v{c}nost}, title = {Interaktivna komunikacija s potro\v{s}a\v{c}ima u informati\v{c}kom okru\v{z}enju}, keyword = {interaktivna komunikacija, spremnost, uklju\v{c}enost, dugoro\v{c}na suradnja, eti\v{c}nost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ma\djarac, Goran}, year = {2012}, pages = {121}, keywords = {interactive communication, willingness, involvement, long term cooperation, ethics}, title = {Interactive communication with consumers in the informatic environment}, keyword = {interactive communication, willingness, involvement, long term cooperation, ethics}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font