Pregled bibliografske jedinice broj: 582421
Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga?
Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga? // Suvremena trgovina, 37 (2012), 2; 8-9 (podatak o recenziji nije dostupan, pismo, stručni)
CROSBI ID: 582421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga?
(What with distributive trade, and why are "they"against marketing?)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 37
(2012), 2;
8-9
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pismo, stručni
Ključne riječi
trgovina; marketing; koncentracija; vrijednosni lanac
(distributive trade; marketing; concentration; value chain)
Sažetak
Tema je ovoga uvodnika posvećena je promišljanju o našem suvremenom marketingu i potrebi marketinškoga pristupa u rješavanju sadašnjih gospodarskih, a i širih društvenih problema u Republici Hrvatskoj. Povod za napis bio je 4. Međunarodni skup o trgovini u okviru 54. Međunarodnog obrtničkog sajma „Aktualna problematika trgovaca – obrtnika“ koji je 19.04.2012. održan na Zagrebačkom velesajmu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)