Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582421

Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga?


Segetlija, Zdenko
Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga? // Suvremena trgovina, 37 (2012), 2; 8-9 (podatak o recenziji nije dostupan, pismo, stručni)


CROSBI ID: 582421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga?
(What with distributive trade, and why are "they"against marketing?)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 37 (2012), 2; 8-9

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pismo, stručni

Ključne riječi
trgovina; marketing; koncentracija; vrijednosni lanac
(distributive trade; marketing; concentration; value chain)

Sažetak
Tema je ovoga uvodnika posvećena je promišljanju o našem suvremenom marketingu i potrebi marketinškoga pristupa u rješavanju sadašnjih gospodarskih, a i širih društvenih problema u Republici Hrvatskoj. Povod za napis bio je 4. Međunarodni skup o trgovini u okviru 54. Međunarodnog obrtničkog sajma „Aktualna problematika trgovaca – obrtnika“ koji je 19.04.2012. održan na Zagrebačkom velesajmu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga? // Suvremena trgovina, 37 (2012), 2; 8-9 (podatak o recenziji nije dostupan, pismo, stručni)
Segetlija, Z. (2012) Što s trgovinom, i zašto su "oni" protiv marketinga?. Suvremena trgovina, 37 (2), 8-9.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2012}, pages = {8-9}, keywords = {trgovina, marketing, koncentracija, vrijednosni lanac}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {\v{S}to s trgovinom, i za\v{s}to su "oni" protiv marketinga?}, keyword = {trgovina, marketing, koncentracija, vrijednosni lanac} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2012}, pages = {8-9}, keywords = {distributive trade, marketing, concentration, value chain}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {What with distributive trade, and why are "they"against marketing?}, keyword = {distributive trade, marketing, concentration, value chain} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font