Pregled bibliografske jedinice broj: 582402
Integracija društvenih mreža i utjecaj na oglašavanje u javnom sektoru
Integracija društvenih mreža i utjecaj na oglašavanje u javnom sektoru // MIPRO 2012 / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija, 2012. str. 2096-2100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 582402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija društvenih mreža i utjecaj na
oglašavanje u javnom sektoru
(Integration of Social networks and impact on
advertising in public sector)
Autori
Šimec, Alen ; Duk, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2012
/ Biljanović, Petar - Opatija, 2012, 2096-2100
Skup
35th International Convention on Information & Communication Technology Electronics & Microelectronics (MIPRO 2012)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvene ; mreže ; sigurnost ; utjecaj ; javni ; sektor
(social ; network ; security ; impact ; public ; sector)
Sažetak
Ekspanzija društvenih mreža kao što su LinkedIn, Facebook, Google+, Twitter, YouTube rezultirala je činjenicom da su društvene mreže u današnjoj kulturi postale nezaobilazan dio svakodnevice. Novi korisnici pridružuju se društvenim mrežama zbog posla, oglašavanja, dijeljenja informacija, zabave ili druženja. Marketinška industrija uvidjela je u njima plodno tlo, te su se počeli razvijati različiti načini oglašavanja putem društvenih mreža. Kao najbolje sredstvo za komunikaciju s klijentima pokazali su se fotografija i video pa oglašivači iz dana u dan traže inovativna rješenja na ovom području. Sve društvene mreže podložne su napadima te se kontinuirano ulaže u sigurnost sustava. Facebook kao najpopularnija među navedenim društvenim mrežama vodi borbu s problemom sigurnosti, te je razvio sustav Facebook Immunity System koji služi za provjeru sadržaja koji se objavljuje od strane korisnika. Proučavanje društvenih mreža najviše je usmjereno na Facebook s obzirom da je najzastupljeniji među drušvenim mrežama na tržištu. U radu je prikazana struktura korisnika društvenih mreža. Potvrđeno je da radi jednostavnosti korištenja korisnici bez ikakvog naprednog znanja o tehnologijama mogu koristiti ovakve kanale u komercijalne svrhe. Mnogi su faktori utjecali na njihovo populariziranje, a među istaknutijima je pristup društvenim mrežama putem mobilnih uređaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu