Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582375

Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi


Vidulin-Orbanić, Sabina; Terzić, Veronika
Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi // Metodički ogledi, 18 (2011), 2; 137-156 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 582375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi
(Starting point and approach to singing in primary school)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina ; Terzić, Veronika

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 18 (2011), 2; 137-156

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
glazba ; glazbena kultura ; otvoreni model ; pjevanje u razredu ; udžbenici
(music ; music teaching ; open model ; singing in classroom ; textbooks)

Sažetak
Glazba je sastavni dio čovjekova života, najstarije odgojno-obrazovno područje i oduvijek je imala značajnu ulogu u odgoju i obrazovanju. S obzirom na to da je pjevanje najprirodnija i najlakša aktivnost te da nije potrebno ciljano glazbeno obrazovanje, postaje jasno zašto je u školi pjevanje bilo dugo prisutno kao jedina glazbeno-nastavna aktivnost ili najzastupljenija aktivnost. Budući da se danas, u suvremenoj glazbenoj nastavi, provode samo dvije aktivnosti, nakon slušanja, pjevanje je najčešće izvođena aktivnost. Pjevanje kao važan čimbenik nastave glazbene kulture znatno pridonosi razvoju glazbenih sposobnosti učenika: glazbenog sluha, osjećaja za ritam i glazbenog pamćenja. U razredu treba težiti lijepom pjevanju, odnosno, postići lijepo, izražajno pjevanje, jasnu artikulaciju, razumijevanje teksta te ostvariti adekvatnu glazbenu interpretaciju. U našem istraživanju, prema analiziranim udžbenicima za glazbenu kulturu od četvrtog do osmog razreda, nailazimo na velik broj pjesama, čak 295 ; najviše pjesama sadrže udžbenici za peti razred, u najvećem broju su iz Hrvatske ; tonalitet C dur, četveročetvrtinska mjera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina; Terzić, Veronika
Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi // Metodički ogledi, 18 (2011), 2; 137-156 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vidulin-Orbanić, S. & Terzić, V. (2011) Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi. Metodički ogledi, 18 (2), 137-156.
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina and Terzi\'{c}, Veronika}, year = {2011}, pages = {137-156}, keywords = {glazba, glazbena kultura, otvoreni model, pjevanje u razredu, ud\v{z}benici}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {18}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Polazi\v{s}te i pristup pjevanju u op\'{c}eobrazovnoj \v{s}koli}, keyword = {glazba, glazbena kultura, otvoreni model, pjevanje u razredu, ud\v{z}benici} }
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina and Terzi\'{c}, Veronika}, year = {2011}, pages = {137-156}, keywords = {music, music teaching, open model, singing in classroom, textbooks}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {18}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Starting point and approach to singing in primary school}, keyword = {music, music teaching, open model, singing in classroom, textbooks} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • The Philosopher's Index
  • Electronic Journals Online Library
  • Directory of Open Access Journals
  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font