Pregled bibliografske jedinice broj: 582339
Suvremeni pristupi koji doprinose uspješnijoj nastavi fizike u osnovnoj školi (primjeri iz nastavne prakse)
Suvremeni pristupi koji doprinose uspješnijoj nastavi fizike u osnovnoj školi (primjeri iz nastavne prakse) // Mipro Zbornik radova / Čičin-Šain, M., Sunde, J., Lipljin, N., Uroda, I., (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1631-1634 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 582339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristupi koji doprinose uspješnijoj nastavi fizike u osnovnoj školi (primjeri iz nastavne prakse)
(Test)
Autori
Klajić, Mladen ; Dumančić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Mipro Zbornik radova
/ Čičin-Šain, M., Sunde, J., Lipljin, N., Uroda, I., - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 1631-1634
ISBN
978-953-233-069-4
Skup
35 MIPRO
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
IKT; multimedija; metodika; fizika
(ICT; multimedia; instruction design)
Sažetak
Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT-a) i njezina primjena u nastavnom procesu iz temelja mijenjaju bit današnjeg procesa obrazovanja. Informatičke učionice i računala s različitim multimedijskim sadržajima kao i internetska mreža danas su stvarnost naših škola. U učionicama se sve više koristi odgovarajuća standardna informatička oprema (računala ili tableti s fiksnim LCD projektorom, interaktivne ploče i sl.). Uz takav standard i opremu u školama neophodni su sustavno pripremljeni, objedinjeni i primjereni multimedijski interaktivni sadržaji. Već danas je na tržištu dostupno mnoštvo elektroničkih nastavnih sadržaja (koji uglavnom prate školski udžbenik) ili elektroničkih materijala dostupnih putem Interneta. Međutim, još uvijek je mali broj sustavnog i metodički primjerenog materijala za samostalni rad i interaktivnu vježbu kao i za provjeru znanja učenika iz svih predmeta, a posebice iz predmeta fizike u osnovnoj školi. Cilj ovog rada je prikazati moguće pristupe nastavi fizike uz pomoć multimedijskih interaktivnih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija