Pregled bibliografske jedinice broj: 582329
Nevladin sektor i edukacijska integracija u Hrvatskoj
Nevladin sektor i edukacijska integracija u Hrvatskoj // Škola u Europi, između tradicije i reforme / Serra, E. (ur.).
Trst: Sproptimist International D'Italia, 2001. str. 53-60 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 582329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nevladin sektor i edukacijska integracija u Hrvatskoj
(Non-governmental sector and Educational Integration in Croatia)
Autori
Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Škola u Europi, između tradicije i reforme
/ Serra, E. - Trst : Sproptimist International D'Italia, 2001, 53-60
Skup
Škola u Europi, između tradicije i reforme
Mjesto i datum
Trst, Italija, 09.11.2001. - 10.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
edukacijska integracija; djeca s teškoćama; model Udruge IDEM
(educational inclusion; educational integration; children with disabilities; IDEM Association model)
Sažetak
Rad analizira stanje edukacijske integracije u Hrvatskoj. S obzirom da još nedostaju mnogi oblici podrške školama za uspejšno provođenje integracije djece s teškoćama, važna je uloga nevladinog sektora koji odražava potrebe prakse. Autorica navodi model edukacijske integracije Hrvatske udruge za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama „IDEM”. Model je razvijen temeljem suradnje istraživača Sveučilišta u Zagrebu i Udruge, te se provode eksperimentalno provjereni oblici podrške koji su pokazali učinkovite rezultate.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija