Pregled bibliografske jedinice broj: 582227
METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA
METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA // Poslovna izvrsnost, I (2007), 1; 117-137 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 582227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA
(ANALYTICAL HIERARCHY PROCESS IN IMPROVING THE QUALITY OF STRATEGIC MARKETING PLANNING)
Autori
Dragičević, Marija
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) I
(2007), 1;
117-137
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
strateško planiranje; kvaliteta; analitički hijerarhijski proces; mogućnosti primjene
(analytical hierarchy process; quality; strategic marketing; planning)
Sažetak
Analitički hijerarhijski proces je metoda pogodna za donošenje odluka u svim fazama strateškog planiranja. Cilj rada je ukazati na osnovne karakteristike strateškog planiranja kao i na specifičnosti metode, te mogućnosti njene primjene u pojedinim fazama strateškog planiranja. Ova metoda omogućuje uključivanje više kriterija varijabli odnosno inkorporiranje i objektivnih i subjektivnih činitelja koji utječu na odluke. Mogućnosti primjene u svakoj fazi strateškog planiranja su gotovo neograničene i nedovoljno iskorištene. O korištenju metode u pojedinim fazama strateškog planiranja se kod nas malo pisalo, a to se također i nedovoljno primjenjuje. U radu je ukazano na „alate“ koji se mogu koristiti za donošenje strateških marketinških odluka u odabranim situacijama u navedenim fazama strateškog planiranja. Metodom se može povećati kvaliteta donošenja odluka u svakoj pojedinoj fazi strateškog planiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit