Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582227

METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA


Dragičević, Marija
METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA // Poslovna izvrsnost, I (2007), 1; 117-137 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 582227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA
(ANALYTICAL HIERARCHY PROCESS IN IMPROVING THE QUALITY OF STRATEGIC MARKETING PLANNING)

Autori
Dragičević, Marija

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) I (2007), 1; 117-137

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
strateško planiranje; kvaliteta; analitički hijerarhijski proces; mogućnosti primjene
(analytical hierarchy process; quality; strategic marketing; planning)

Sažetak
Analitički hijerarhijski proces je metoda pogodna za donošenje odluka u svim fazama strateškog planiranja. Cilj rada je ukazati na osnovne karakteristike strateškog planiranja kao i na specifičnosti metode, te mogućnosti njene primjene u pojedinim fazama strateškog planiranja. Ova metoda omogućuje uključivanje više kriterija varijabli odnosno inkorporiranje i objektivnih i subjektivnih činitelja koji utječu na odluke. Mogućnosti primjene u svakoj fazi strateškog planiranja su gotovo neograničene i nedovoljno iskorištene. O korištenju metode u pojedinim fazama strateškog planiranja se kod nas malo pisalo, a to se također i nedovoljno primjenjuje. U radu je ukazano na „alate“ koji se mogu koristiti za donošenje strateških marketinških odluka u odabranim situacijama u navedenim fazama strateškog planiranja. Metodom se može povećati kvaliteta donošenja odluka u svakoj pojedinoj fazi strateškog planiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Marija Dragičević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragičević, Marija
METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA // Poslovna izvrsnost, I (2007), 1; 117-137 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Dragičević, M. (2007) METODA ANALITIČKOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA. Poslovna izvrsnost, I (1), 117-137.
@article{article, author = {Dragi\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2007}, pages = {117-137}, keywords = {strate\v{s}ko planiranje, kvaliteta, analiti\v{c}ki hijerarhijski proces, mogu\'{c}nosti primjene}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {I}, number = {1}, issn = {1846-3355}, title = {METODA ANALITI\v{C}KOG HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVE\'{C}ANJA KVALITETE STRATE\v{S}KOG MARKETIN\v{S}KOG PLANIRANJA}, keyword = {strate\v{s}ko planiranje, kvaliteta, analiti\v{c}ki hijerarhijski proces, mogu\'{c}nosti primjene} }
@article{article, author = {Dragi\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2007}, pages = {117-137}, keywords = {analytical hierarchy process, quality, strategic marketing, planning}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {I}, number = {1}, issn = {1846-3355}, title = {ANALYTICAL HIERARCHY PROCESS IN IMPROVING THE QUALITY OF STRATEGIC MARKETING PLANNING}, keyword = {analytical hierarchy process, quality, strategic marketing, planning} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font