Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582185

Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju


Igrić, Ljiljana; Pavić, Martina
Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju // Postignuća i izazovi razvoja supervizije / Ajduković, Marina (ur.).
Zagreb: Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 582185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju
(Supervision and development of new support models for educational inclusion)

Autori
Igrić, Ljiljana ; Pavić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Postignuća i izazovi razvoja supervizije / Ajduković, Marina - Zagreb : Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 19-19

ISBN
978-953-6353-23-1

Skup
Postignuća i izazovi razvoja supervizije, 3.hrvatska konferencija o superviziji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.04.2012. - 20.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mobilni stručni tim; inkluzivna škola; supervizija; učenici s teškoćama
(professional mobile team; inclusive school; supervision; students with disabilities)

Sažetak
Unatoč opredjeljenja hrvatske obrazovne politike za inkluzivnu školu, usvajanjem brojnih konvencija, akcijskih planova i strategija, pred hrvatskom školom je još dugi put do ostvarenja tog cilja. Inkluzivna škola je mjesto koje pripada svakom učeniku, gdje je svaki učenik prihvaćen i ima podršku svojih vršnjaka i cijele školske zajednice. Organizacijska struktura škola, raspoloživost stručnih službi i kompetencije učitelja u Hrvatskoj danas, ne mogu odgovoriti potrebama, koje proizlaze iz individualnih razlika učenika, mnogobrojnih odgojnih, obrazovnih i socijalnih zahtjeva. što u drastičnim razmjerima dolazi do izražaja kod djece s teškoćama. U svijetu su se u tu svrhu razvili razni modeli podrške školi. Jedan od modela je konzultativni model suradnje. U Hrvatskoj se zadnjih nekoliko godina takav model provodi, zasad samo putem projekta, pod nazivom mobilni stručni tim (MST). Budući se radi o, za nas, novom modelu i novim ulogama u koje stručnjaci ulaze i za što su im potrebne vrlo visoke osobne i profesionalne kompetencije u praksi se pokazala vrlo korisnom grupna supervizija članova MST. Cilj je ovog rada dobiti odgovor o ulozi supervizije u razvoju inkluzivne škole.Istraživačka pitanja su se odnosila na najčešće probleme s kojima se suočavaju članovi MST-a u radu i kako im grupna supervizija pomaže. Primjenom kvalitativne metodologije analizirani su transkripti pet grupnih supervizija, koje su se provodile tijekom devet mjeseci. U njima je sudjelovalo 26 članova MST-a, koji su djelovali u 8 osnovnih škola. Utvrđeni su brojni problemi na koje nailaze članovi mobilnog stručnog tima, kako u odnosu na učenike s teškoćama, učitelje, asistente, roditelje učenika, koordinatore škola i druge stručne suradnike tako i u odnosu na zadaće svoje nove uloge. Supervizijske intervencije su sadržavale mnogo ohrabrivanja i poučavanja, a dijelom su bile i organizacijske prirode, što je u većini slučajeva osiguralo učinkovito djelovanje članova MST u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Pavić, Martina
Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju // Postignuća i izazovi razvoja supervizije / Ajduković, Marina (ur.).
Zagreb: Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Igrić, L. & Pavić, M. (2012) Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju. U: Ajduković, M. (ur.)Postignuća i izazovi razvoja supervizije.
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Pavi\'{c}, Martina}, editor = {Ajdukovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {19-19}, keywords = {mobilni stru\v{c}ni tim, inkluzivna \v{s}kola, supervizija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, isbn = {978-953-6353-23-1}, title = {Supervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uklju\v{c}ivanju}, keyword = {mobilni stru\v{c}ni tim, inkluzivna \v{s}kola, supervizija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, publisher = {Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Pavi\'{c}, Martina}, editor = {Ajdukovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {19-19}, keywords = {professional mobile team, inclusive school, supervision, students with disabilities}, isbn = {978-953-6353-23-1}, title = {Supervision and development of new support models for educational inclusion}, keyword = {professional mobile team, inclusive school, supervision, students with disabilities}, publisher = {Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font